Geplaatst: 28 november 200519 jaren comment_276564 Dit is echt een hele leuke mod en ik lach echt helemaal dubbel toen ik het resultaat zag: Het is heel simpel om te maken. Ga naar de map waar gta inzit Daar naar "data" Open Peds.ide Zoek de volgende regel op:# cop peds 280, lapd1, lapd1, COP, STAT_COP, swat, 1FFF, 0, null, 9,9, PED_TYPE_EMG,VOICE_EMG_LAPD1 ,VOICE_EMG_LAPD8 281, sfpd1, sfpd1, COP, STAT_COP, swat, 1FFF, 0, null, 9,9, PED_TYPE_EMG,VOICE_EMG_SFPD1 ,VOICE_EMG_SFPD5 282, lvpd1, lvpd1, COP, STAT_COP, swat, 1FFF, 0, null, 9,9, PED_TYPE_EMG,VOICE_EMG_LVPD1 ,VOICE_EMG_LVPD5 283, csher, csher, COP, STAT_COP, swat, 1FFF, 0, null, 9,9, PED_TYPE_EMG,VOICE_EMG_RCOP1 ,VOICE_EMG_RCOP4 284, lapdm1, lapdm1, COP, STAT_COP, swat, 1FFF, 0, null, 9,9, PED_TYPE_EMG,VOICE_EMG_MCOP1 ,VOICE_EMG_MCOP6 Vervang steeds "swat" door "pro" (van prostitute ), het lijstje wordt dan:# cop peds 280, lapd1, lapd1, COP, STAT_COP, pro, 1FFF, 1, null, 9, 9, PED_TYPE_EMG,VOICE_EMG_LAPD1 ,VOICE_EMG_LAPD8 281, sfpd1, sfpd1, COP, STAT_COP, pro, 1FFF, 1, null, 9, 9, PED_TYPE_EMG,VOICE_EMG_SFPD1 ,VOICE_EMG_SFPD5 282, lvpd1, lvpd1, COP, STAT_COP, pro, 1FFF, 1, null, 9, 9, PED_TYPE_EMG,VOICE_EMG_LVPD1 ,VOICE_EMG_LVPD5 283, csher, csher, COP, STAT_COP, pro, 1FFF, 1, null, 9, 9, PED_TYPE_EMG,VOICE_EMG_RCOP1 ,VOICE_EMG_RCOP4 284, lapdm1, lapdm1, COP, STAT_COP, pro, 1FFF, 1, null, 9, 9, PED_TYPE_EMG,VOICE_EMG_MCOP1 ,VOICE_EMG_MCOP6 Opslaan, gta opstarten en je dood lachen . Hoop dat jullie het leuk vinden, want ik heb zeker gelachen. Je kan nog meer dingen veranderen, maar dit vond ik nog steeds de leukste en ik wou het graag met jullie delen. Als er problemen zijn of commentaar hoor ik het graag. EDIT: voor mensen die te lui zijn, heb ik er mijn peds.ide bij gedaan >>download<< @ ronnie, thanks men Bewerkt: 28 december 200519 jaren door DMWTM30
Geplaatst: 8 januari 200619 jaren comment_308797 haha kan je geen skin downloaden dat de poliete vrouwelijk is en dan dat doen en het zijn vroewen
Geplaatst: 8 januari 200619 jaren comment_308820 Kijk eens op de gtamodding sites. Hehe vrouwelijk? lopen ze dan nog even vlug?
Geplaatst: 17 april 200619 jaren comment_394219 Mischien kan je proberen ze een handtas te geven moet geestig zijn
Geplaatst: 18 april 200619 jaren comment_394348 Leuke mod DMWTM30 Zijn er geen bugs? Zoals het achter je aan rennnen? Gaat dat wel goed? Niet dat ik weet, alleen als je in een gevecht komt met een agent beginnen ze weer normaal te doen. Kan je dat doen met die drugs-dealers ? Zou vet lachen zijn !! Maar zitten er geen bugs in als ze achter je aan rennen ofzo zoals W3sl3y al vroeg ? Ja, dat ga ik nu proberen. Bedankt voor het idee. EDIT: Je kan drugsdealers ook vervangen. 8, BMYDRUG, BMYdrug, CRIMINAL, STAT_CRIMINAL, pro, 110F,0, man,5,5,PED_TYPE_GEN,VOICE_GEN_BMYDRUG ,VOICE_GEN_BMYDRUG 29, WMYDRUG, WMYdrug, CRIMINAL, STAT_CRIMINAL, pro, 110F,0, man,4,4,PED_TYPE_GEN,VOICE_GEN_WMYDRUG ,VOICE_GEN_WMYDRUG 30, HMYDRUG, HMYdrug, CRIMINAL, STAT_CRIMINAL, pro, 110F,0, man,9,7,PED_TYPE_GEN,VOICE_GEN_HMYDRUG ,VOICE_GEN_HMYDRUG Of nog een andere leuk trucje: Als je een wijf slaat begint ze ook normaal te lopen. Mischien kan je proberen ze een handtas te geven moet geestig zijn Wat een bump
Dit is echt een hele leuke mod en ik lach echt helemaal dubbel toen ik het resultaat zag:
Het is heel simpel om te maken.
Hoop dat jullie het leuk vinden, want ik heb zeker gelachen.
Je kan nog meer dingen veranderen, maar dit vond ik nog steeds de leukste en ik wou het graag met jullie delen.
Als er problemen zijn of commentaar hoor ik het graag.
EDIT: voor mensen die te lui zijn, heb ik er mijn peds.ide bij gedaan
>>download<<
@ ronnie, thanks men
Bewerkt: door DMWTM30