Jump to content
Geplaatst:
comment_276676

Hallo,

Ik weet dat gta liberty city voor de psp uitkomt, maar ik was niet van plan een psp te kopen.

Daarom wilde ik vraguh of en wanneer hij voor de pc uitkomt.

• Reacties 33
  • Bezichtigingen 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_277721

dit gerucht is totale onzin want de gta lcs kan niet zomaar ff ook op de ps2 verschijnen voor een laag prijsje want dan meot er te veel aan veranderd worden zoals:

de meeste mensen hebben een vierkante tv... psp is breedbeeld dus zouden ze dat moeten veranderen.. gta lcs is specifiek voor de PSP gemaakt en zal dus ook niet voor ps2.

R* heeft al bekend gemaakt dat de eerstvolgend gta in het laatste kwartaal van 2006 zal komen namelijk de gta op de PS3... en ook zal dat jaar een nieuwe gta-PSP komen. En ze verkopen gta lcs alleen maar slechter als ze hem voor een laag prijsje op de winkelrekken leggen want dat word de psp-versie minder verkocht

Geplaatst:
comment_277762
dit gerucht is totale onzin want de gta lcs kan niet zomaar ff ook op de ps2 verschijnen voor een laag prijsje want dan meot er te veel aan veranderd worden zoals:

de meeste mensen hebben een vierkante tv... psp is breedbeeld dus zouden ze dat moeten veranderen.. gta lcs is specifiek voor de PSP gemaakt en zal dus ook niet voor ps2.

R* heeft al bekend gemaakt dat de eerstvolgend gta in het laatste kwartaal van 2006 zal komen namelijk de gta op de PS3... en ook zal dat jaar een nieuwe gta-PSP komen. En ze verkopen gta lcs alleen maar slechter als ze hem voor een laag prijsje op de winkelrekken leggen want dat word de psp-versie minder verkocht

komt er volgend jaar weer een gta psp uit??? jiiihhaaaa!!! :klap:

Geplaatst:
comment_284927

Ik zou graag even op een paar geposte dingen willen reageren.

De opmerking over de verhoudingen van het scherm zijn bullshit. Breedbeeldfilms worden op mijn tv nu toch ook gewoon met zwarte balken boven en onder in het beeld afgespeeld, aangezien wij geen breedbeeldtv hebben. Ik zie het probleem niet zo met LCS.

Bovendien werd er bij GTA3, VC én SA voor de release allemaal hardnekkig beweerd dat het spel om de meest bizarre redenen en wegens allemaal schijnbare contracten alleen en enkel op de PS2 zou uitkomen. Inmiddels weten we allemaal beter en geloof ik er ook wel in dat dit grafisch toch niet zeer slechte spel ook op een ander platform uitkomt. Kijk, de stap van GBA naar PS2 is een te grote, dat is logisch.

Geplaatst:
comment_285839

Ik heb nooit echt iets gelezen of gehoort bij SA waarbij ze net zoals bij LCS zeiden: "Exclusive for Sony Playstation Portable System". de GTA voor de Advance was toch ook alleen voor GBA, kwam later ook niet naar Color ofzo.

Geplaatst:
comment_285848

Hier is even een kleine samenvatting :

Dat van de breedbeeld is erge onzin, want dat passen ze gewoon aan.

Maar R* zegt :

-------------------

''We kunnen ons niet permiteren dat we een Gta maken die minder goed is dan zijn voorganger''.

-------------------

In dit geval in LCS is de wereld klein minder auto's etc...

Dus LCS is niet beter dan Gta:SA dus dan word het eigenlijk een grote flop.

Maar als je echt zo graag wilt spelen op de ps-2, neem dan gewoon Gta 3.

LCS is namelijk dezelfde wereld alleen speelt hij iets vroeger af.

Geplaatst:
comment_286123
Kijk, de stap van GBA naar PS2 is een te grote, dat is logisch.

euhm, bedoel je niet van PSP naar PS2? Trouwens, je kan je PSP toch aansluiten op je PS2 en PS3? :bonk:

:cya:

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_295872

De volgende gta komt normaal gezien alleen op de ps3 uit, want de ps2 kon San Andreas nog maar amper aan en de volgende gta wordt waarschijnlijk nog groter.

Later zal hij waarschijnlijk op de pc en xbox 360 uitkomen.

Bewerkt: door maarte41

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.