Geplaatst: 28 november 200519 jaren comment_276774 Wow Froop Dit is een van de beste tut's die ik van jou tot nu toe ben tegengekomen. Heel mooi..! Ik zit nu op de PC beneden en heb geen PS hierop... Zal binnenkort mijn Resultaat plaatsen,, Erg Goed gedaan!!!
Geplaatst: 29 november 200519 jaren comment_276830 Als je Smudge gebruikt, dan zou je beter geen brushes gebruiken, het is geen goede combinatie. Het Smudge gedeelte is hetzelfde als Alias zijn default sig tut op Gamerenders..
Geplaatst: 29 november 200519 jaren Auteur comment_276885 Als je Smudge gebruikt, dan zou je beter geen brushes gebruiken, het is geen goede combinatie. Het Smudge gedeelte is hetzelfde als Alias zijn default sig tut op Gamerenders.. Dus je probeert te zeggen dat ik een deel van zijn tut gebruikt heb? Ik had helemaal geen browser aan toen ik deze tut maakte. Bewerkt: 29 november 200519 jaren door Froop
Geplaatst: 29 november 200519 jaren comment_276894 Silverwing heeft wel gelijk, maar je hebt je eigen twist eraan gegeven, en kwakkeloos overgenomen is het ook niet. Beter dan sigs kopen zeg ik altijd maar.. Ik ben zelf niet helemaal gek van het eindresultaat, maar ik vind het goed dat je veel tuts maakt en je kennis met leden wilt delen, applausje voor Froop Slimm Bewerkt: 29 november 200519 jaren door Slimm
Geplaatst: 29 december 200519 jaren comment_296298 Sorry, maar heb een klein probleempje. Als ik die smudge tool wil gebruiken zegt ie het volgende: ''Could not use the smudge tool because the target layer is hidden'' Enige wat ik hier uit kan opmaken is dat de ''target layer'' verborgen is. Wie helpt me verder? Alvast bedankt!
Geplaatst: 29 december 200519 jaren comment_296304 Sorry, maar heb een klein probleempje.Als ik die smudge tool wil gebruiken zegt ie het volgende: ''Could not use the smudge tool because the target layer is hidden'' Enige wat ik hier uit kan opmaken is dat de ''target layer'' verborgen is. Wie helpt me verder? Alvast bedankt! Dan staat het oogje van de layer waar je op werkt uit. DIT: Bewerkt: 29 december 200519 jaren door DMWTM30
Succes!