Toen ik afgelopen vrijdag de Power Unlimited op m'n deurmat kreeg, zag ik bij "screentest" of "screenshots" of zoiets, nieuws over de nieuwe Splinter Cell.
Nou normaal zou ik er geen topic over openen, maar deze Splinter Cell is wel heel speciaal.
Waarom?
Nou ok dan zal ik het maar zeggen:
Je begint niet met stealth.
Nee.
Je bent gevangen genomen in een gevangenis, kaal geschoren, en nou ja, een gevangene.
Ik hou wel persoonlijk van dit soort games, het kan namelijk jou ook overkomen.
Niet dat ik dat hoop uiteraard, maar toch, het kan.
Er zijn maar weinig screenshots over de nieuwe Splinter Cell bekend, dus pak de nieuwe Power Unlimited (met King Kong als cover) en check bladzijde 15.
(Er staan 2 afbeeldingen, maar die verleiden je wel)
Ja
Toen ik afgelopen vrijdag de Power Unlimited op m'n deurmat kreeg, zag ik bij "screentest" of "screenshots" of zoiets, nieuws over de nieuwe Splinter Cell.
Nou normaal zou ik er geen topic over openen, maar deze Splinter Cell is wel heel speciaal.
Waarom?
Nou ok dan zal ik het maar zeggen:
Je begint niet met stealth.
Nee.
Je bent gevangen genomen in een gevangenis, kaal geschoren, en nou ja, een gevangene.
Ik hou wel persoonlijk van dit soort games, het kan namelijk jou ook overkomen.
Niet dat ik dat hoop uiteraard, maar toch, het kan.
De graphics dan, subliem.
Ze zijn echt om je vingers bij af te likken.
Meer ga ik er niet over vertellen.
Handige links:
Splinter Cell Officiëel
Speciaal gewijd aan de nieuwe Splinter Cell
Splinter Cell Headquaters (HQ) Fan Site
Wikipedia Overzicht van Splinter Cell
Er zijn maar weinig screenshots over de nieuwe Splinter Cell bekend, dus pak de nieuwe Power Unlimited (met King Kong als cover) en check bladzijde 15.
(Er staan 2 afbeeldingen, maar die verleiden je wel)
Voor de rest heb ik op Splinter Cell voor PC (weet niet zeker of de link werkt) gelezen dat het voor de PC en voor de Playstation 2 is.
Wat denken jullie ervan?
Een klassieker?