Geplaatst: 29 november 200519 jaren comment_277302 Ik ben even een nieuwe topic gestart raad dit plaatje: http://img335.imageshack.us/img335/3204/ra...tplaatje5xi.jpg Deze bak is groot rijdt niet snel maar is wel erg sterk. Noem de naam van deze auto. auto= ''hint''
Geplaatst: 2 december 200519 jaren comment_278680 Nee, zo flauw ben ik niet. En ik wil natuurlijk wel een preciese lokatie. Alleen welk level is niet voldoende.
Geplaatst: 2 december 200519 jaren comment_278688 Een van die bonus levels edit:oh ook de locatie. Bewerkt: 2 december 200519 jaren door AmsterdamBoy
Geplaatst: 2 december 200519 jaren comment_278689 In Hidden Surprise? Er rijd namelijk een Bulwark zonder Maffia ster en in andere kleur rond, en het zijn de textures van lvl 1...Dus het moet wel ergens in Hidden Surprise zijn...Maar hoe ik die map ook af zoek, ik zie nergens die rode tile...Dus dan moet het eigenlijk wel je eigen level zijn.
Geplaatst: 2 december 200519 jaren comment_278695 Dus dan moet het eigenlijk wel je eigen level zijn. Waarom zo weinig vertrouwen in mijn woord?
Geplaatst: 2 december 200519 jaren comment_278739 Alleen in multiplay rijden Bulwark's rond zonder Maffia kleur / teken...Of die rijden in je eige map rond! Aangezien ik tiles uit level 1 zie, waar geen Maffia in voor komt (alleen Zaibatsu's, loonie's en Yakuza's), moet het dus Hidden Surprise zijn, die heeft de tiles uit level 1, en in multiplay rijden alle auto's zonder teken en met andere kleuren rond...Maar dat kan ook in je eigen map, en aangezien ik nergens dat stukje wat jij hebt gefotografeerd hebt gezien (dit moet wel op vallen door die rode straat stenen), trek ik de conclusie dat het in een van je eigen maps is...
Geplaatst: 2 december 200519 jaren comment_278915 Met alle respect, maar hoe vaak moet ik zeggen dat het niet in een eigen map is eer je me gelooft..? Als je weet waar het is, maak dan een screen, of geef het aan op een plattegrond, aan speculaties hebben we niets.
Geplaatst: 11 december 200519 jaren comment_284038 Hierzo, een screen uit de editor (toch handig)... Sorry dat de screen onduidelijk is en met dat witte vlak er naast, maar sinds dat we een nieuwe grafische kaart hebben komt er in dat witte vlak HP Invent met een blauwe achtergrond te staan...Dat heb ik nu dus verwijdert, maar dan word het daar wit...Maar hoe kan ik er voor zorgen dat dat helemaal niet komt?
Geplaatst: 11 december 200519 jaren comment_284059 Eindelijk. Voor de duidelijkheid: Het is bonus level A.
Geplaatst: 6 maart 200619 jaren comment_357388 Sorry, Photoshop enz liggen plat..Ik kan dus even geen plaatje maken.
Geplaatst: 6 maart 200619 jaren comment_357811 Sorry dat de screen onduidelijk is en met dat witte vlak er naast, maar sinds dat we een nieuwe grafische kaart hebben komt er in dat witte vlak HP Invent met een blauwe achtergrond te staan...Dat heb ik nu dus verwijdert, maar dan word het daar wit...Maar hoe kan ik er voor zorgen dat dat helemaal niet komt? Het lijkt erop dat de Dual Monitor display niet juist is ingesteld. Heb je wel 2 monitors? Ik weet gelukkig niet hoe je dat in XP in moet stellen, maar ik denk gewoon rechter muisklik op het bureaublad, dan Eigenschappen en dan daar ergens zoeken naar die instelling.
Ik ben even een nieuwe topic gestart raad dit plaatje:
http://img335.imageshack.us/img335/3204/ra...tplaatje5xi.jpg
Deze bak is groot rijdt niet snel maar is wel erg sterk.
Noem de naam van deze auto.
auto= ''hint''