Geplaatst: 1 december 200519 jaren comment_278084 Mischien een beetje een stomme vraag hoor, maar omdat GTA: SA bij mij gecrashed is moet ik hem opnieuw installeren Maar de save games wil ik graag houden, waar staan die?!??! :$
Geplaatst: 1 december 200519 jaren comment_278085 Is geen stomme vraag. Die staat in je map "mijn documenten" en dan onder de map User Files in de SA-map. Overigens zullen de gesavede games niet verdwijnen bij het opnieuw installeren van SA, maar als je geen risico wil nemen kun je ze daar vinden. Succes
Geplaatst: 1 december 200519 jaren comment_278090 Hier is een tut over savegames opslaan/installeren. Gebruik ook de zoekfunctie eens. Want dit is al meerdere keren gevraagt.
Geplaatst: 1 december 200519 jaren Auteur comment_278093 Ik zie het Hij is nu even opnieuw aan het installeren. En ik heb even een backup gemaakt van End of the Line <-- Wel het laatste level maar rondtoeren blijft leuk!
Mischien een beetje een stomme vraag hoor, maar omdat GTA: SA bij mij gecrashed is moet ik hem opnieuw installeren
Maar de save games wil ik graag houden, waar staan die?!??! :$