Geplaatst: 2 december 200519 jaren comment_278926 Ik ben een programma'tje aan het schrijven waarmee je paths kunt editen. Het is nog in WIP stadium, dus nog vol met bugs De Path Editor gaat samen met de Map Editor van tonywob, ik weet niet of er nog een losse versie komt. Alles zal worden overgezet naar C++. Huidige versie: 0.2.1 Changelog - 3 dec 2005 --- "Bestand-openen"-schermpje toegevoegd --- Zoek functie voor alle secties gemaakt (behalve sectie 4, daar valt niks te zoeken ) --- Wat crash-beveiligingen - 4 dec 2005 --- Compile-functie toegevoegd (als bestand "C:\test.dat") - 11 dec 2005 --- Edit-functie voor sectie 1a toegevoegd (eindelijk...) --- Edit-functie voor sectie 1b toegevoegd - 12 dec 2005 --- Edit-functie voor sectie 2 toegevoegd --- Plaatje-maak functie toegevoegd voor sectie 1a --- Plaatje-maak functie toegevoegd voor sectie 1b Suggesties/bugs ofzo? Post het hier! Je hebt Microsoft .NET Framework nodig! (1.1.4322 ofzo) Als je XP sp2 hebt, heb je het waarschijnlijk al. Werkt het toch niet, PM me om mijn MSN De compiler schrijft altijd het gecompileerde bestand naar C:\test.dat. De batch recompiler schrijft zijn bestanden naar C:\nodes**.dat. Als je bepaalde stukken code wilt inzien, PM me! SA_Path_Editor.zip Bewerkt: 20 december 200519 jaren door JGuntherS
Geplaatst: 12 december 200519 jaren Auteur comment_284414 Nieuwe versie, hoofdpost Je kunt nu een plaatje maken van alle nodes in sectie 1a & 1b. De nodes die je hebt gewijzigd worden rood.
Geplaatst: 14 december 200519 jaren comment_285483 Ik snap er nix van. Als ik op open een file duw en ik open het gebeurt er nix. Kan even me iemand helpen?
Geplaatst: 14 december 200519 jaren Auteur comment_285498 Ik snap er nix van. Als ik op open een file duw en ik open het gebeurt er nix. confused2.gif Kan even me iemand helpen? Je moet hem open met File -> Select file, en daarna decompileren met File -> Decompile.
Geplaatst: 20 december 200519 jaren Auteur comment_289566 De Path Editor gaat samen met de Map Editor van tonywob, ik weet niet of er nog een losse versie komt. Alles zal worden overgezet naar C++.
Geplaatst: 2 januari 200619 jaren Auteur comment_300051 Ik heb nu bijna alles af in C++, je kunt (waarschijnlijk) binnenkort een release verwachten met MEd!
Geplaatst: 29 maart 200718 jaren comment_641519 leuk? maar ik heb boven gta en de rest ik heb xp home sp2 en hij doet het nog steeds niet en hier beneeden wel xp pro ( denk) zonder sp2 moet er internet aan weesich zijn?????
Geplaatst: 29 maart 200718 jaren comment_641566 leuk? maar ik heb boven gta en de rest ik heb xp home sp2 en hij doet het nog steeds niet en hier beneeden wel xp pro ( denk) zonder sp2 moet er internet aan weesich zijn????? Mega uber freaking bump van meer dan een jaar xD Er is trouwens al een andere path erditor uit gekomen van SteveM en die werkt zonder problemen ik moet die gozer toch eens vragen of dat een public release was :/ Grats
Geplaatst: 6 april 200718 jaren comment_648261 Zeer mooie tool man!!! Ga ik wel kunnen gebruiken bij GLD en LC
Geplaatst: 20 april 200718 jaren comment_659481 leuk? maar ik heb boven gta en de rest ik heb xp home sp2 en hij doet het nog steeds niet en hier beneeden wel xp pro ( denk) zonder sp2 moet er internet aan weesich zijn????? Mega uber freaking bump van meer dan een jaar xD Er is trouwens al een andere path erditor uit gekomen van SteveM en die werkt zonder problemen ik moet die gozer toch eens vragen of dat een public release was :/ Grats en heb je al iets gehoord??
Geplaatst: 21 april 200718 jaren comment_659906 leuk? maar ik heb boven gta en de rest ik heb xp home sp2 en hij doet het nog steeds niet en hier beneeden wel xp pro ( denk) zonder sp2 moet er internet aan weesich zijn????? Mega uber freaking bump van meer dan een jaar xD Er is trouwens al een andere path erditor uit gekomen van SteveM en die werkt zonder problemen ik moet die gozer toch eens vragen of dat een public release was :/ Grats Nee, het was een release voor MI, maar SteveM had zijn mappen nou niet bepaald goed beveildigd waardoor je hem met een simpele link kon downloaden. Zeer mooie tool man!!!Ga ik wel kunnen gebruiken bij GLD en LC Met die tool kun je alleen de paths gedeeltelijk ontcijferen meer niet, de nederlanders die paths kunnen maken zijn de manmen van Martineza en MS. Helaas blijft die functie binnen die 2 mods.
Geplaatst: 21 april 200718 jaren comment_659923 Met die tool kun je alleen de paths gedeeltelijk ontcijferen meer niet, de nederlanders die paths kunnen maken zijn de manmen van Martineza en MS. Helaas blijft die functie binnen die 2 mods. Dan wil ik jou even verbeteren... Aangezien er een discussie ontstond paar maand geleden omdat ik paths had gemaakt voor GLD over wie de tool mag gebruiken en wie niet... heb ik even een PB gestuurt naar Steve-M met de vraag of het wel degelijk allemaal waar was. En de conclusie is dus dat GLD ook het recht heeft om die tool te gebruiken. En aangezien ik daar de paths maak, zie ik daar geen enkel probleem voor in om die tool te gebruiken. Ze hebben toestemming van Steve-M. Dus een beter antwoordt voor deze discussie bestaat er niet. PB tussen mij en steve-m op gtaforums.com: Permission for what? Using the tool? Sure, that's why I uploaded it. I can't give any support, though.Steve QUOTE (Matiscus @ Jan 12 2007, 20:20) Dear Steve, I have a question about your Path tool. I've been a modder of the mod GTI and Mafia Stories, they are mods of dutch people. Know i'm started with some friends a new project called "GLD". I wondering if you can give me your permission for your path tool. I hope so. Matiscus. PS: Sorry for my bad English.
Geplaatst: 27 april 200718 jaren comment_663731 laden werkt en ik zie ook dat je codes kan in voeren maar hoe kom je aan die codes? *ik weet dat je bezig bent met MED en PATH shit samen te voegen...*
Geplaatst: 12 mei 200718 jaren comment_676816 Ik snap hier dus niks van. Als ik op FILE druk, druk ik op Batch Compile. En dan gaat ie (volgensmij) Nodes doorlezen. En dan zie ik een menu staan waar ik werkelijk geen haar van snap. Hoe bedoel je 'gaat samen met de mapeditor?' Greets, Apple-Mac
Ik ben een programma'tje aan het schrijven waarmee je paths kunt editen. Het is nog in WIP stadium, dus nog vol met bugs
De Path Editor gaat samen met de Map Editor van tonywob, ik weet niet of er nog een losse versie komt. Alles zal worden overgezet naar C++.
Huidige versie: 0.2.1
Changelog
- 3 dec 2005
--- "Bestand-openen"-schermpje toegevoegd
--- Zoek functie voor alle secties gemaakt (behalve sectie 4, daar valt niks te zoeken
)
--- Wat crash-beveiligingen
- 4 dec 2005
--- Compile-functie toegevoegd (als bestand "C:\test.dat")
- 11 dec 2005
--- Edit-functie voor sectie 1a toegevoegd (eindelijk...)
--- Edit-functie voor sectie 1b toegevoegd
- 12 dec 2005
--- Edit-functie voor sectie 2 toegevoegd
--- Plaatje-maak functie toegevoegd voor sectie 1a
--- Plaatje-maak functie toegevoegd voor sectie 1b
Suggesties/bugs ofzo? Post het hier!
Je hebt Microsoft .NET Framework nodig! (1.1.4322 ofzo) Als je XP sp2 hebt, heb je het waarschijnlijk al. Werkt het toch niet, PM me om mijn MSN
De compiler schrijft altijd het gecompileerde bestand naar C:\test.dat. De batch recompiler schrijft zijn bestanden naar C:\nodes**.dat.
Als je bepaalde stukken code wilt inzien, PM me!
SA_Path_Editor.zip
Bewerkt: door JGuntherS