Geplaatst: 2 december 200519 jaren comment_278926 Ik ben een programma'tje aan het schrijven waarmee je paths kunt editen. Het is nog in WIP stadium, dus nog vol met bugs De Path Editor gaat samen met de Map Editor van tonywob, ik weet niet of er nog een losse versie komt. Alles zal worden overgezet naar C++. Huidige versie: 0.2.1 Changelog - 3 dec 2005 --- "Bestand-openen"-schermpje toegevoegd --- Zoek functie voor alle secties gemaakt (behalve sectie 4, daar valt niks te zoeken ) --- Wat crash-beveiligingen - 4 dec 2005 --- Compile-functie toegevoegd (als bestand "C:\test.dat") - 11 dec 2005 --- Edit-functie voor sectie 1a toegevoegd (eindelijk...) --- Edit-functie voor sectie 1b toegevoegd - 12 dec 2005 --- Edit-functie voor sectie 2 toegevoegd --- Plaatje-maak functie toegevoegd voor sectie 1a --- Plaatje-maak functie toegevoegd voor sectie 1b Suggesties/bugs ofzo? Post het hier! Je hebt Microsoft .NET Framework nodig! (1.1.4322 ofzo) Als je XP sp2 hebt, heb je het waarschijnlijk al. Werkt het toch niet, PM me om mijn MSN De compiler schrijft altijd het gecompileerde bestand naar C:\test.dat. De batch recompiler schrijft zijn bestanden naar C:\nodes**.dat. Als je bepaalde stukken code wilt inzien, PM me! SA_Path_Editor.zip Bewerkt: 20 december 200519 jaren door JGuntherS
Geplaatst: 12 mei 200718 jaren comment_676879 Ik snap hier dus niks van. Als ik op FILE druk, druk ik op Batch Compile. En dan gaat ie (volgensmij) Nodes doorlezen. En dan zie ik een menu staan waar ik werkelijk geen haar van snap. Hoe bedoel je 'gaat samen met de mapeditor?' Greets, Apple-Mac Je kunt met deze tool geen ped\cars paths maken. Je kunt dit alleen met de tool van steve-m, echter is het maken van paths wel makkelijk maar de rest is moeilijk, alleen enkele tc's (waaronder Mafia Stories) kunnen er goed gebruik van maken. Deze tool staat trouwens gewoon in een map op steve-m zijn site.
Ik ben een programma'tje aan het schrijven waarmee je paths kunt editen. Het is nog in WIP stadium, dus nog vol met bugs
De Path Editor gaat samen met de Map Editor van tonywob, ik weet niet of er nog een losse versie komt. Alles zal worden overgezet naar C++.
Huidige versie: 0.2.1
Changelog
- 3 dec 2005
--- "Bestand-openen"-schermpje toegevoegd
--- Zoek functie voor alle secties gemaakt (behalve sectie 4, daar valt niks te zoeken
)
--- Wat crash-beveiligingen
- 4 dec 2005
--- Compile-functie toegevoegd (als bestand "C:\test.dat")
- 11 dec 2005
--- Edit-functie voor sectie 1a toegevoegd (eindelijk...)
--- Edit-functie voor sectie 1b toegevoegd
- 12 dec 2005
--- Edit-functie voor sectie 2 toegevoegd
--- Plaatje-maak functie toegevoegd voor sectie 1a
--- Plaatje-maak functie toegevoegd voor sectie 1b
Suggesties/bugs ofzo? Post het hier!
Je hebt Microsoft .NET Framework nodig! (1.1.4322 ofzo) Als je XP sp2 hebt, heb je het waarschijnlijk al. Werkt het toch niet, PM me om mijn MSN
De compiler schrijft altijd het gecompileerde bestand naar C:\test.dat. De batch recompiler schrijft zijn bestanden naar C:\nodes**.dat.
Als je bepaalde stukken code wilt inzien, PM me!
SA_Path_Editor.zip
Bewerkt: door JGuntherS