Geplaatst: 3 december 200519 jaren comment_279007 Plaats hier jou screens van Liberty City Stories. Screens kan je maken met je digitale camera of zoiets dergelijks. Maximale breedte 640 pixels. Neem anders de Thumbnail. Ik heb een screen gemaakt en op mijn computer gezet maar ik krijg hem niet online... Doe het via www.imageshack.us. Upload je screen en neem Thumbnail for forums (1) Plak die link in je post venster en klaar. Plaats alleen maar screens die van jou zijn!!! Dus ik wil geen andere screens zien die ook op andere sites staan van andere mensen! Bewerkt: 3 december 200519 jaren door W3sl3y
Geplaatst: 22 februari 200619 jaren comment_345678 Lekker weird is dit Hmm een nieuw voertuig?? http://img137.imageshack.us/my.php?image=screen50jb.png
Geplaatst: 23 februari 200619 jaren comment_346368 Lekker weird is ditHmm een nieuw voertuig?? http://img137.imageshack.us/my.php?image=screen50jb.png Hoe doe je dat eerste
Geplaatst: 23 februari 200619 jaren comment_346406 Yep klopt ik had hem als bijlage gedaan omdat ik een probleem kreeg ofzo
Geplaatst: 23 februari 200619 jaren comment_346409 laten we wat screens gaan posten van plekken met een mooi uitzicht van lc en goede multiplayer plekkenik begin mooi uitzicht: vette multiplayer spot: ps. je moet de cheatdevice hebben om screens temaken de chatdevice? kan er me iemand dat uitleggen hoe je dat doet?? ik wil dolgraag screens maken!!! Bewerkt: 23 februari 200619 jaren door tallex
Geplaatst: 23 februari 200619 jaren comment_346414 Yep klopt ik had hem als bijlage gedaan omdat ik een probleem kreeg ofzo Nee, waar heb je die screen getrokken in lcs?
Geplaatst: 23 februari 200619 jaren comment_346416 Lees deze topic over cheatdevice hierin word alles uitgelegt: http://www.gtaforum.nl/index.php?act=ST&f=...t=0#entry328336 Yep klopt ik had hem als bijlage gedaan omdat ik een probleem kreeg ofzo Nee, waar heb je die screen getrokken in lcs? Ik dacht in Portland ergens Bewerkt: 23 februari 200619 jaren door Dogwatch
Geplaatst: 23 februari 200619 jaren comment_346431 mooie screens van staunton island ze worden steeds mooier en mooier vforv Dank u . Daarom, speciaal voor u, presenteer ik: Criminals in Liberty City: Let's get that money, dog. Sightseeing voor rijken... ... Je ziet wat er van komt. Dat was het want "Kan de server niet vinden." verschijnt voortdurend. ze zijn weer mooi vforv vooral die 1ste
Geplaatst: 23 februari 200619 jaren comment_346509 Lees deze topic over cheatdevice hierin word alles uitgelegt: http://www.gtaforum.nl/index.php?act=ST&f=...t=0#entry328336 Yep klopt ik had hem als bijlage gedaan omdat ik een probleem kreeg ofzo Nee, waar heb je die screen getrokken in lcs? Ik dacht in Portland ergens Ik had ook eens zoiets dat ik een super jump bleef doen totdat ik zeer dicht bij de zon kwam waardoor de zon er akelig fel en warm uitzag. Toen ik terug naar beneden viel zag ik de eerste seconden niet eens de stad, die kwam pas later tevoorschijn uit de blauwe lucht. Ik had er trouwens een screen van genomen maar ik had daarna te veel screens genomen waardoor mijn MemoryStickje van amper 32MB vol raakte en dat de eerste screens bijgevolg verwijderd werden. EDIT: Hier een nieuwe screen ervan, maar hier zat ik niet zo dicht bij de zon. Wel zeer hoog. En hier nog enkele andere screentjes: Bewerkt: 26 februari 200619 jaren door VforV
Geplaatst: 23 februari 200619 jaren comment_346513 @ dogwatch... Dat bedoel ik niet. Waar heb je die screen getrokken(bv in chinatown of waar)
Geplaatst: 26 februari 200619 jaren comment_349343 ik hep ff snel een screen gemaakt wat denken jullie is dit leuk voor een kerst kaart?
Geplaatst: 26 februari 200619 jaren comment_349355 kweet niet naar wie moet je hem versturen nee hij is wel mooi een 7.5
Geplaatst: 26 februari 200619 jaren comment_349395 Hier een nieuwe reeks screens. (als ik er te veel post moet je het zeggen hé , ik deel ze alleen graag met jullie.) Mag ik even meelopen? Dat voorspelt niet veel goeds... ... kijk maar: Politieachtervolging eindigt nadat voortvluchtige tegen verlichtingspaal knalt. Dronken achter het stuur heeft zo zijn gevolgen...
Geplaatst: 26 februari 200619 jaren comment_349425 die derde is geestig met twee tony's ben je sterker
Geplaatst: 27 februari 200619 jaren comment_350395 @ dogwatch...Dat bedoel ik niet. Waar heb je die screen getrokken(bv in chinatown of waar) In dat stadion was het geloof ik mjah volgens mij wel
Plaats hier jou screens van Liberty City Stories.
Screens kan je maken met je digitale camera of zoiets dergelijks.
Maximale breedte 640 pixels.
Neem anders de Thumbnail.
Ik heb een screen gemaakt en op mijn computer gezet maar ik krijg hem niet online...
Doe het via www.imageshack.us.
Upload je screen en neem Thumbnail for forums (1)
Plak die link in je post venster en klaar.
Plaats alleen maar screens die van jou zijn!!!
Dus ik wil geen andere screens zien die ook op andere sites staan van andere mensen!
Bewerkt: door W3sl3y