K was ff aant kijke wat er nou zo eng was en toen merkte ik dat het licht knipperde, dus ik wil ff een screenshot maken en richt mijn camera, ik w8 5 minuten en vind het dan wel welletjes want er gebeurd niks... ik wil weglopen en merk dat het licht uitgaat vlak voor de lamp uit beeld verdwijnt ik draai de camera tewrug en het licht gaat aan, ik draai weg en het gaat weer uit, ik heb dit een stuk of 12 keer gedaan ook met verschillende save games en kom tot deze conclusie: als je de lamp uit het beeld verliest gaat ie uit als je hem in zicht krijgt gaat ie aan probeer zelf maar je zal zien dat het echt zo is
(oh ja het gehijg komt doordat je in de schaduw staat maar dat was geloof ik al bekend(als je 8er het sava diskettetje gaat staan word de cursor ook blauw;) )
Greetz, moonbeam
oh ja ff vergeten: ik was echt in het huis in pricklepine maar het gebeurt ook in het savehuis in het zuiden van LV en ik geloof niet dat dat een spookhuis is he;)
K was ff aant kijke wat er nou zo eng was en toen merkte ik dat het licht knipperde, dus ik wil ff een screenshot maken en richt mijn camera, ik w8 5 minuten en vind het dan wel welletjes want er gebeurd niks... ik wil weglopen en merk dat het licht uitgaat vlak voor de lamp uit beeld verdwijnt
ik draai de camera tewrug en het licht gaat aan, ik draai weg en het gaat weer uit, ik heb dit een stuk of 12 keer gedaan ook met verschillende save games en kom tot deze conclusie: als je de lamp uit het beeld verliest gaat ie uit als je hem in zicht krijgt gaat ie aan probeer zelf maar je zal zien dat het echt zo is 
(oh ja het gehijg komt doordat je in de schaduw staat maar dat was geloof ik al bekend(als je 8er het sava diskettetje gaat staan word de cursor ook blauw;) )
Greetz, moonbeam
oh ja ff vergeten: ik was echt in het huis in pricklepine maar het gebeurt ook in het savehuis in het zuiden van LV en ik geloof niet dat dat een spookhuis is he;)