Jump to content
  • Reacties 55
  • Bezichtigingen 3.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

GTA LCS moeilijk te besturen? 54 leden hebben gestemd

1. 1. LCS moeilijke besturing?

• Ja.
      5
    • Het went wel.
      31
    • Nee
      16

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_287534

Oké, na ondertussen 2 weken spelen ben ik al gewend geraakt aan de controlls. Maar na langdurig spelen krijg je wel kramp, inderdaad. (ook door dezelfde zithouding).

Geplaatst:
comment_290105

Het valt wel mee, toen ik het eerste kwartiertje speelde knalde ik wel overal tegen op, maar daarna werd alles net zo goed als ik had gehoopt!

Bewerkt: door Big-Loser

Geplaatst:
comment_290184

Je kunt een keuze maken uit twee verschillende controls. Ik heb ergens gelezen dat de tweede optie veel fijner werkt. Zelf heb ik nog niet de kans gehad om GTA:LCS te spelen, dus ik kan er zelf geen mening over geven. Maar het is altijd het proberen waard...

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_302696
In het begin vond ik het ook wel moeilijk, maar na een kwartiertje spelen was ik het gewend. Als je mikt met een sniper vind ik dat de analoge stick wel wat te gevoelig is.

Ja, met een muis op de PC kun je veel precieser mikken. Op PS zit je altijd iets te ver of iets te dicht..

Geplaatst:
comment_302774

In het begin vond ik het ook wel moeilijk, maar na een kwartiertje spelen was ik het gewend. Als je mikt met een sniper vind ik dat de analoge stick wel wat te gevoelig is.

Ja, met een muis op de PC kun je veel precieser mikken. Op PS zit je altijd iets te ver of iets te dicht..

Inderdaad, ik vind richten met een sniper zowieso moeilijk. Maar goed de besturing was ik snel gewend.

Geplaatst:
comment_313324

In het begin is het erg wennen. Ik vond het eerst een hele moeilijke besturing. Later wen je er heel erg aan. Als je een tijdje op de PSP hebt gespeeld. En je gaat daarna op de PS2. Dan merk je wel hoe makkelijk de besturing van de PS2 is!

Grtz,

Mark. :)

Geplaatst:
comment_313333

Nope,vind iktotaal niet. Alle knoppen zitten op de perfecte plekken, je kan er dus goed bijkomen. En de besturing is precies de zelfdeals op de PS2, los van dee R2, L2 en rechter analoge stick. En dat wenst ook wel snel.

Geplaatst:
comment_313339

Ik bedoelde eigenlijk de besturing niet, maar het besturen met de anologe joystick. De rest besturing vind ik top! 0_0

Bewerkt: door markmu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.