Jump to content
Geplaatst:
comment_279324

Eey, ik wist niet of dit al bekend was, maar bij mij komt het af en toe wel eens voor dat politie agenten auto's jatten. :{ Het komt niet heel vaak voor, maar af en toe zie ik op straat dat een agent iemand uit z'n auto slaat, en er zelf in gaat zitten :? Hier een plaatje van een normale burgers auto gejat door een agent:

yomanjacks4wp.th.png

Een bug denk ik?

EDIT: oeps ik heb het plaatje een beetje verkeerd geuploaded, sorry. :$

Ik ga het nog eens proberen :) Nu is ie beter denk ik. :'D Het is geen prachtig plaatje, maar het is duidelijk een agent :Y

Bewerkt: door BaasB

Featured Replies

Geplaatst:
comment_298993
Heb ik net nog gezien,

Ik reed een politieagent van zijn motor en toen pakte hij een jeep en ging ermee vandoor.

Dat ie politieagent mocht worden :D

nou ik reed hem van de motor af .. hij pakte de eerste beste wagen en zette de achtervolging in ! :clown:

Geplaatst:
comment_299036

ja , misschien als ze hun auto kwijt zijn of te voet zijn dat ze een auto pakken voor boefen en zo achterna te zitten , maar ik zie het zo vaak niet .

Geplaatst:
comment_299210
ja , misschien als ze hun auto kwijt zijn of te voet zijn dat ze een auto pakken voor boefen en zo achterna te zitten , maar ik zie het zo vaak niet .

Neen je ziet het fout!

wat weten die computer gesturde mannetjes nu over boeven achter na zitten! :D

Geplaatst:
comment_299402

In Amerika mag je als politieagenteen auto te stelen om iemand op te pakken, en die auto's die de politie steelt gaan naar de garage van het politiebureau die later terug te stelen zijn!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_300162
In Amerika mag je als politieagenteen auto te stelen om iemand op te pakken, en die auto's die de politie steelt gaan naar de garage van het politiebureau die later terug te stelen zijn!

Maar dan gaat het denk ik niet met grof geweld. Bij San Andreas verkocht die agent (die op de screen staat die ik aan het begin van dit forum gepost heb) eerst een ram tegen de smoel van de passagier, en sleurde hem er daarna met grof geweld uit, zoals CJ het ook altijd doet. Dat doet de politie in Amerika denk ik niet :D

En ten tweede mag de politie in Amerika het volgens mij alleen doen als het echt nodig is, niet als ze ff hun auto niet kunnen vinden. :)

Bewerkt: door BaasB

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.