Geplaatst: 3 december 200519 jaren comment_279494 Ik zag dat Froop een Photomanipulation had gemaakt en ik had gelijk zin om zelf lekker te photomanipulaten. Let a.u.b niet op het bergje links ik werkte iets te snel, had later geen zin meer en toen ging ik het maar opslaan Drastische verandering. Orgineel: Gephotomanipulate:
Geplaatst: 3 december 200519 jaren comment_279507 Wat lelijk die berg, Grapje ach ik ben weer leuk (dus niet). kvind hem mooi gedaan vooral met die maan.
Geplaatst: 3 december 200519 jaren comment_279526 Mooi alleen dat bergje hé .. 8/10 Ik zou het zelf niet beter gekunt hebben!
Geplaatst: 4 december 200519 jaren comment_279673 Cool kun je daar een tut over schrijven ? echt mooi een 9/10.
Geplaatst: 4 december 200519 jaren comment_279944 Photomanipulation is eigenlijk veel meer doen dan wat effectjes, bijv. dingen bijtekenen, aanpassen etc, zodat je amper het originele herkend. >>> Door .Levi.: Volgens mij heb ik ook dingen aangepast. <<< Maar het ziet er toch erg mooi uit; mijn complimenten. 9/10 Heh, sorry, ik had niet echt goed gekeken, het ziet er geweldig uit.
Geplaatst: 5 december 200519 jaren comment_280258 @ Silverwing: Dat van bjorn was niet echt Photo Manipulation (zei die zelf ook ), maar dit is echt wél Manipulatie. En ik moet zeggen, dit is werkelijk geweldig. Die maan en lucht erg mooi gedaan, dit noem ik designen. Ik zoek altijd naar dingen die niet goed lijken, maar dit is echt mooi gewoon!
Ik zag dat Froop een Photomanipulation had gemaakt en ik had gelijk zin om zelf lekker te photomanipulaten.
Let a.u.b niet op het bergje links
ik werkte iets te snel, had later geen zin meer en toen ging ik het maar opslaan 
Drastische verandering.
Orgineel:
Gephotomanipulate: