Geplaatst: 4 december 200519 jaren comment_279748 Ik was net ff aan het renderen. En ik dacht. Ik show hem ff. Dus hier mijn Need For Speed Underground 2 render Orgineel Render Wat vinden jullie ervan? GizmO Bewerkt: 4 december 200519 jaren door ~> GizmO <~
Geplaatst: 4 december 200519 jaren comment_279758 Ik vind 'm eigenlijk niet echt mooi... Vooral onderaan heb je niet alles weggesneden. En bij het haar is het ook niet helemaal gelukt vind ik. Een 6-.
Geplaatst: 4 december 200519 jaren comment_279787 Je ziet aan de rechterkant nog een randje zitten, en ik vind hem niet zo mooi uitgeknipt. 6/10.
Geplaatst: 4 december 200519 jaren Auteur comment_279853 Je ziet aan de rechterkant nog een randje zitten, en ik vind hem niet zo mooi uitgeknipt. 6/10. Oke. Zal er aan werken volgende keer. >>> Door .Levi.: Iedereen mag zijn mening geven, vindt hij of zij het niet mooi dan moet je dat gewoon accepteren.<<< Ik begrijp het. Sorry voor dit bericht. Was beetje chagerijnig of hoe je het ook schrijft. Hij is ge-edit Bewerkt: 6 december 200519 jaren door ~> GizmO <~
Geplaatst: 4 december 200519 jaren comment_280029 Je ziet aan de rechterkant nog een randje zitten, en ik vind hem niet zo mooi uitgeknipt. 6/10. Niet zo mooi uitgeknipt? Doe jij het dan eens. Link: Need for Speed underground 2 plaatje >>> Door .Levi.: Iedereen mag zijn mening geven, vindt hij of zij het niet mooi dan moet je dat gewoon accepteren.<<< Als je weet dat uitknippen wat werk is vind ik het knap Dat er een render uit komt. Geef geen 6 joh, De render is wel wat hoekig maar dat kan je beter met de doeselaar of de smudge tool weg boenen. ik geef je een 7 ondanks dat het wel beter had gekunt.
Ik was net ff aan het renderen.
En ik dacht.
Ik show hem ff.
Dus hier mijn Need For Speed Underground 2 render
Orgineel
Render
Wat vinden jullie ervan?
GizmO
Bewerkt: door ~> GizmO <~