Geplaatst: 4 december 200520 jaren Hier heb ik 8 sigjes van "Foto Manipulatie" Ik had Froop al de hele tijd dit zien maken en ik dacht ; laat ik dat ook nog maar eens doen.. Willen jullie deze raté? En welke vinden julie de mooiste? Bewerkt: 4 december 200520 jaren door bjorn13
Geplaatst: 4 december 200520 jaren Ze zijn fijn, probeer alleen niet de 'sigs' te plaatsen, maar gewoon de volledige afbeeldingen, dat is volgens mij veel mooier.
Geplaatst: 4 december 200520 jaren De mooiste vind ik de aller laatste. Die met de sneeuw is erg mooi.
Geplaatst: 4 december 200520 jaren Dat is geen Foto Manipulatie, Foto Manipalatie is veel meer doen dan een paar effectjes toevoegen. Niet dat ze lelijk zijn, ze zijn erg mooi! 8/10
Geplaatst: 4 december 200520 jaren Auteur Dat is geen Foto Manipulatie, Foto Manipalatie is veel meer doen dan een paar effectjes toevoegen. Niet dat ze lelijk zijn, ze zijn erg mooi! 8/10 Weet ik .. Maar ik wist niet de juiste naam voor dat.
Geplaatst: 4 december 200520 jaren Dat is geen Foto Manipulatie, Foto Manipalatie is veel meer doen dan een paar effectjes toevoegen. Niet dat ze lelijk zijn, ze zijn erg mooi! 8/10 Weet ik .. Maar ik wist niet de juiste naam voor dat. Blur .. Zo doe ik dat wel vaak, ik doe er blur in.
Geplaatst: 4 december 200520 jaren Je kan het Photo Enhancing noemen, of Foto "Vermooing".. Ik weet de engelse naam wel, maar niet de nederlandse..
Geplaatst: 4 december 200520 jaren De laatste is zoals mazzeltje al zegt de mooiste, maarja de rest is ook wel mooi op die met de rozen en de waterval na (mijn mening).
Geplaatst: 4 december 200520 jaren Inderdaad mazzeltje en Bradley, de laatste is de mooiste. En ook omdat ik van sneeuw hou.
Geplaatst: 5 december 200520 jaren Woohoo, ik heb een nieuwe mode uitgevonden. Ze zijn wel leuk hoor.
Geplaatst: 6 december 200520 jaren Van nummers 1, 3 en 4 krijg ik een beetje hoofdpijn. Het is net of ik maar 1 lens inheb. Dat wordt helaas een 4/10. Foto 2, de waterval, vind ik mooier en strakker maar ook wat onrustig nog: 6/10. 5 is erg mooi, die bossen: 8/10. 6 en 7 zijn mooi gedaan maar minder mijn stijl (7/10) en de uitschieter is foto 8: prachtig gedaan! 9/10. En de ratings zijn zoals altijd gebaseert op mijn smaak: ik doe het je niet na...
Hier heb ik 8 sigjes van "Foto Manipulatie"
Ik had Froop al de hele tijd dit zien maken en ik dacht ; laat ik dat ook nog maar eens doen..
Willen jullie deze raté?
En welke vinden julie de mooiste?
Bewerkt: door bjorn13