Jump to content
Geplaatst:
comment_21005

Zoals jullie weten komen er weer Gangs in de nieuwe GTA(Ogf)

Maar welke gangs weten julllie die er nog meer in komen en zou het niet leuk zijn om dit keer ook een "biker" gang te hebben.

Tell me :D

• Reacties 91
  • Bezichtigingen 6.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_21891

en niet te vergeten ook op tractoren :puh: , mijn idee is dat al die boeren zo'n pick-up truck hebben of zo'n Rancher, Walton, dat vind ik echt "country style"

Geplaatst:
comment_21945
Klu-klux clan typisch voor die vette boeren daar.

Erm... Die zie ik persoonlijk liever niet terug in GTA SA... <_<

Ik hoop ook dat iedere gang een eigen kenmerk heeft in de vorm van motors of auto's dat vind ik pas echt het allermooiste

Zoals de Haïtans de Voodoo hadden, en de Cubans de Cuban Hermes (en de Zaibatsu de Z-Type :D ), bedoel je? Misschien heeft de OGF ook een eigen wagen. Ik vond het altijd al irritant dat de Vercetti gang geen eigen auto had. :(

Geplaatst:
comment_21959

ja zeker de clu clux clan word leuk bij die boeren,een gangwar tussen de OGF en de FFOSA(f*cking farmers of san andreas)

lekkere gangwar, de OGF met mp5 en de FFOSA met hooivorken

Geplaatst:
comment_22176

ja dat vroeg ik mezelf ook af.... misschien als je een gang aanvalt waar de Los Santos Vagos problemen mee hebben...dan kunnen ze jou misschien ook helpen

Geplaatst:
comment_22189

haha dat zal niet gaan denk ik......ballaz zullen ook wel vrienden-gangs hebben....en als je met de ballaz ruzie hebt , heb he ook ruzie met hun.

maar het zou kunnen met een cheat :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.