Geplaatst: 7 december 200519 jaren comment_281683 ik vraag me een paar dingen af... (over vice modding) -als het mogelijk is om een online patch af te halen zodat je eender welk gemodde gta vice city hebt (je eigen creatie) online/lan word -als die online patch niet gaat , bestaat er dan mss een lan patch ??? -zou het mogelijk zijn om een fps mode in de scm'en zodat je buiten 3rd ook 1st person view hebt (on foot) -is het mogelijk om gta vice zo te modden zodat de caracter ook kan zwemmen ? ik hoop dat mijn vragen worden beantwoord , ik vraag het me al een tydje af
Geplaatst: 10 december 200519 jaren comment_283004 -zou het mogelijk zijn om een fps mode in de scm'en zodat je buiten 3rd ook 1st person view hebt (on foot) -is het mogelijk om gta vice zo te modden zodat de caracter ook kan zwemmen ? Eerste: Nee, ik denk het niet, waarschijnlijk zal dat hard coded zijn zodat je er niet bij kan. (maar dat denk ik) Tweede: Ja, hier is ergens een mod voor, overigens kan je gewoon de code seaways gebruiken en dan met een auto over de zee ''varen''.
Geplaatst: 10 december 200519 jaren Auteur comment_283059 Eerste: Nee, ik denk het niet, waarschijnlijk zal dat hard coded zijn zodat je er niet bij kan. (maar dat denk ik)Tweede: Ja, hier is ergens een mod voor, overigens kan je gewoon de code seaways gebruiken en dan met een auto over de zee ''varen''. @1, je , maar er zijn toch 3 3rd person vieuws , als je nu de verste verandert , zou toch moeten lukken , niet? bij auto's is er al een mod zodat je 1st person drive hebt ,dat is leuk , maar het zou leuker zijn als het ook 1st person vieuw had on foot
ik vraag me een paar dingen af... (over vice modding)
-als het mogelijk is om een online patch af te halen zodat je eender welk gemodde gta vice city hebt (je eigen creatie) online/lan word
-als die online patch niet gaat , bestaat er dan mss een lan patch ???
-zou het mogelijk zijn om een fps mode in de scm'en zodat je buiten 3rd ook 1st person view hebt (on foot)
-is het mogelijk om gta vice zo te modden zodat de caracter ook kan zwemmen ?
ik hoop dat mijn vragen worden beantwoord , ik vraag het me al een tydje af