Geplaatst: 8 december 200519 jaren comment_282100 MultiIMG 2 Inleiding MultiIMG 2 is een uitgebreide en Nederlandse versie van de IMG Tool van Spookie. Het heeft meer functies en is sneller. Download Download versie 2.0.2.0 Screenshot Change-log 2.0.2.0 < 2.0.1.0 Bugfix waarbij je niet meer kon verwijdren Menu bug is ook gerepareerd Kleine aanpassingen 2.0.1.0 < 2.0.0.0 Code optimalisatie. Bestands icoon is aangepast. Minder registry waardes worden nu meer gebruikt. "Over" box is nu een ShowMessage i.p.v. een Form. "Item(s)" menu toegevoegd & hernoemd. Fout gerepareerd in "Opslaan van archief" functie. Fout gerepareerd in "Toevoegen" functie. EXE is > 50 KB lichter geworden. 2.0.0.0 < 1.2.1.0 Nieuwe indeling en layout En nog veel meer Geniet ervan . Bewerkt: 3 maart 200718 jaren door Jarno
Geplaatst: 22 januari 201114 jaren comment_1791896 Ten eerste: Sorry voor grote(?) bumb. Maar! Ik weet niet meer zo goed hoe de MultiIMG werkt. Ik heb het ooit geweten. Ten eerste moet je het bestand openen dat je wil bewerken. Dit is waarschijnlijk gta3.img, die alle voertuigen en nog veel meer bevat. Dit bestand kan je vinden in de Models-folder in je SA-installatiemap. (Ik ga ervan uit dat je SA wil bewerken) Dan krijg je een lijst met bestanden. Als je bijvoorbeeld een voertuig hebt gedownload, krijg je naamvoertuig.dff en naamvoertuig.txd. Dan moet je met de zoekfunctie zoeken naar deze bestanden, en ze verwijderen. Daarna voeg je de gedownloade bestanden erin. Nu is je auto gemod naar een andere auto. Verder kan je ook gewoon bestanden exporteren, voor moest je bijvoorbeeld de textures van iets willen veranderen.
MultiIMG 2
Inleiding
MultiIMG 2 is een uitgebreide en Nederlandse versie van de IMG Tool van Spookie. Het heeft meer functies en is sneller.
Download
Download versie 2.0.2.0
Screenshot
Change-log
2.0.2.0 < 2.0.1.0
2.0.1.0 < 2.0.0.0
2.0.0.0 < 1.2.1.0
Geniet ervan
.
Bewerkt: door Jarno