Jump to content
Geplaatst:
comment_282293

Ik heb een probleem, ik ben nu al een tijdje bezig objecte

te maken voor san andreas maar het lukt niet.

*1ste probleem object is er helemaal niet.

Opgelost Was een probleem in de

IPL of in de gta.dat weet ik niet meer.

*2de probleem waar ik nu graag een antwoord voor wil hebben is:

Ik heb het object op de goede plaats maar het is doorzichtig!!

Wat kan ik hier aan doen?????

Een afbeelding.

hier

De Blauwe lijn is de omtrek en de pijl is ongeveer de bovenkant.

Bewerkt: door gybrus

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_282321

Eerst de regels uit de gta.dat

IDE (IDE DATA\MAPS\box.IDE)

IPL (IPL DATA\MAPS\box.IPL)

Nu uit mijn IPL en IDE bestand.

Dit is de IDE

#IDE

objs

18000, box, box, 300, 128

end

tobj

end

path

end

2dfx

end

anim

end

txdp

end

En dit is de IPL

#IPL

inst

18000, box, 0, 2486.266, -1667.227, 13.34375, 0, 0, 0, 1, -1

end

cull

end

path

end

grge

end

enex

end

pick

end

cars

end

jump

end

tcyc

end

auzo

end

mult

end

Moet ik ook de bestanden zelf posten of hoefd dat niet?

Geplaatst:
comment_282342

Het is geen dubbel post.

Een dubbel post is een post na een andere post van jezelf.

Dan kan je beter de 'Edit knop' gebruiken

Ik heb je files niet gezien, maar ik denk dat het ligt aan je txd.

Heb je .bmp files gebruikt?

Hoe heb je je .bmp files opgeslagen?(met welk programma enz.)

Heb je de files in de TXD de juiste naam gegeven?

Bewerkt: door Twenty Eyes

Geplaatst:
comment_282344

Ik kon zo niks vinden, maar ik heb het zootje even opnieuw gemaakt. Jij mag het testen.

Als je wilt weten hoe ik het gedaan heb, moet je maar even PM'en om mijn MSN :)

*Download verwijderd, foutje ontdekt!*

*Download weer toegevoegd, foutje opgelost!*

Jij had de txd niet gecomprimeerd (DXT)

gybrus_box.zip

Bewerkt: door JGuntherS

Geplaatst:
  • Auteur
comment_282349

Ik heb de bestanden in de de txd alluminium genoemd.

Net als die ik op de dff heb geplakt.

Toen heb ik met satxd de dff chek gedaan en zij dat alles goed was.

Met satxd heb ik van oldgarage_sfse dit bestand er af gehaald dan de naam gewijzigd en in de txd gedaan daar nog eens de naam wijzigen naar Alluminium Hij heete daar eerst 32 Bits_32 Ofzo iets.

En bij rapid share moet je naar beneden scrollen en dan op free klikken naast premium dan moet je iets raars invullen in een vakje zoals I1O en dan kun je op download klikken.

Bedankt voor de hulp tot nu toe. :klap:

Geplaatst:
comment_282352

De naam van je textures klopte inderdaad, maar je had ze niet gecomprimeerd (Image -> Compress all images). Check 2 berichten verder naar boven voor een download

Btw sorry als deze post niet mocht

Geplaatst:
  • Auteur
comment_282354

WOW bedankt JGuntherS en alle andere mensen die mij hebben geholpen.

Ik mod nog niet zo lang en wist dus niet dat je het bestand moest compresse.

Hij werkt nog steeds niet aah.

Wat moet ik doen???????????

Bewerkt: door gybrus

Geplaatst:
  • Auteur
comment_282386

Bedankt voor de hulp mensen ik heb het object vervangen door een nieuwe en nu werkt hij

Ik was alleen een beetje te snel met het textureren.

Ik stuur een paar plaatjes:

EDIT: Zo moet het lukken.

1 http://img453.imageshack.us/img453/5517/te...uwmodel19xt.png

2 http://img248.imageshack.us/img248/7702/te...uwmodel26vp.png

Plaatje 2 is een beetje donker maar je ziet wat het is hoop ik ik ga morgen op pancake island (niet van mij!!)

Een gebouwtje neer zetten op schaal van tommy verceti.

Kijk morgen of overmorgen naar het modshow topic als je wilt natuurlijk.

Bewerkt: door gybrus

Geplaatst:
comment_282388

Bij mij werkt hij gewoon:

Edit: Ik heb jouw IDE+IPL gebruikt en verder niks aan de bestanden gedaan. (Het is btw met COL3, dus de COL-exporter werkt wel (niet relevant voor dit topic))

Edit 2: lol, weet je wie Pancake Island gemaakt heeft? Ik.

post-23308-1134074298.jpg

Bewerkt: door JGuntherS

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.