Geplaatst: 8 december 200519 jaren comment_282293 Ik heb een probleem, ik ben nu al een tijdje bezig objecte te maken voor san andreas maar het lukt niet. *1ste probleem object is er helemaal niet. Opgelost Was een probleem in de IPL of in de gta.dat weet ik niet meer. *2de probleem waar ik nu graag een antwoord voor wil hebben is: Ik heb het object op de goede plaats maar het is doorzichtig!! Wat kan ik hier aan doen????? Een afbeelding. hier De Blauwe lijn is de omtrek en de pijl is ongeveer de bovenkant. Bewerkt: 22 september 200618 jaren door gybrus
Geplaatst: 8 december 200519 jaren comment_282389 * Vergeet deze post had niet helemaal door gelezen* uit de posts hier voor maak ik op dat het al gelukt is? Anders gewoon door vragen. GizmO Bewerkt: 8 december 200519 jaren door ~> GizmO <~
Geplaatst: 8 december 200519 jaren comment_282397 Bedankt voor de hulp mensen ik heb het object vervangen door een nieuwe en nu werkt hij of zij (nog geen geslagt)Ik was alleen een beetje te snel met het textureren. Ik stuur een paar plaatjes: Als ik weet hoe dat moet kan iemand dat zeggen??? Ik zou deze tutorial eens doorlezen (als je 3ds max gebruikt): UVW Mapping in 3DS Max (Bradley H.)
Geplaatst: 9 december 200519 jaren comment_282592 Dat is toch geen COl3? CJ ziet zwart. Het is wel een COL3 (iig heb ik hem zo geexporteerd), CJ wordt bij mijn screens wel vaker zwart.
Ik heb een probleem, ik ben nu al een tijdje bezig objecte
te maken voor san andreas maar het lukt niet.
*1ste probleem object is er helemaal niet.
Opgelost Was een probleem in de
IPL of in de gta.dat weet ik niet meer.
*2de probleem waar ik nu graag een antwoord voor wil hebben is:
Ik heb het object op de goede plaats maar het is doorzichtig!!
Wat kan ik hier aan doen?????
Een afbeelding.
hier
De Blauwe lijn is de omtrek en de pijl is ongeveer de bovenkant.
Bewerkt: door gybrus