Geplaatst: 9 december 200519 jaren comment_282597 Hierbij vertel ik wat over mijn nieuwe telefoon: Een LG 342i. Een mobiel met klepje en camera. Ik heb hem bij de Primafoon gekocht met Hi. Hij kostte daar 109,99,- Partnumber L342i Smartphone Netwerkverbindingen GSM netwerken dual-band Netwerk frequenties 900, 1800 UMTS EDGE GPRS class 10 Data- / gegevensoverdracht IR-link (infrarood) Bluetooth Display Kleurendisplay Aantal kleuren 65536 Resolutie 128 x 160 pixels Tweede (front)display Aantal kleuren 2 kleuren Resolutie tweede display 96 x 64 Camera Camera Megapixels 0,32 Maximale fotoresolutie 640 x 480 Autofocus Flitser Video opnemen Tweede (front) camera Prestaties Intern geheugen 3,5 MB Uitbreidbaar geheugen Opslagmedium SDIO Batterij Li-Ion Batterijspanning 1000 mAh Stand-by tijd 100 uur Gesprekstijd 180 min. Bellen en gebeld worden Telefoonboek 200 nummers Laatste nummergeheugen Tril-functie Foto-id Functies Tekstvoorspelling T9 MMS Radio E-mail Internet browsing Audio speler Video speler Organizer functies agenda SyncML Overige functies spelletjes, voice memo, java Software i-mode internet browser Geïntegreerde antenne Formaat Gewicht 90 gram Kleur(en) zilver Introductie model 2005 Afmetingen (H x B x D) 9,1 x 4,4 x 2,47 cm + Punten: Camera Harde en mooie geluiden MSN, SMS, MMS, I-Mode, E-Mail en Internet Handig te bedienen en je hebt iets zo gevonden - Punten: Niet zulke heldere foto's Eerst in de handleiding kijken voor je deze mobiele telefoon gaat bedienen! Eindcijfer: 9,2 Deze mobiel is waar voor je geld en ik heb er nog steeds geen spijt van dat ik hem gekocht heb! Reacties zijn welkom. Bewerkt: 9 december 200519 jaren door Juice
Geplaatst: 9 december 200519 jaren comment_282622 O sorry ik zie net hoe duur die is..over het hoofd gezien . Sorry . Bewerkt: 9 december 200519 jaren door Bassie_94
Geplaatst: 17 oktober 200816 jaren comment_1142176 men wat kunnen mobieltjes in 3 jaar tijd verranderen zeg:O ze kunnen al een 5 mp ccd in een mobieltje proppen
Hierbij vertel ik wat over mijn nieuwe telefoon: Een LG 342i.
Een mobiel met klepje en camera.
Ik heb hem bij de Primafoon gekocht met Hi. Hij kostte daar 109,99,-
Partnumber L342i
Smartphone
Netwerkverbindingen
GSM netwerken dual-band
Netwerk frequenties 900, 1800
UMTS
EDGE
GPRS class 10
Data- / gegevensoverdracht
IR-link (infrarood)
Bluetooth
Display
Kleurendisplay
Aantal kleuren 65536
Resolutie 128 x 160 pixels
Tweede (front)display
Aantal kleuren 2 kleuren
Resolutie tweede display 96 x 64
Camera
Camera
Megapixels 0,32
Maximale fotoresolutie 640 x 480
Autofocus
Flitser
Video opnemen
Tweede (front) camera
Prestaties
Intern geheugen 3,5 MB
Uitbreidbaar geheugen
Opslagmedium
SDIO
Batterij Li-Ion
Batterijspanning 1000 mAh
Stand-by tijd 100 uur
Gesprekstijd 180 min.
Bellen en gebeld worden
Telefoonboek 200 nummers
Laatste nummergeheugen
Tril-functie
Foto-id
Functies
Tekstvoorspelling T9
MMS
Radio
Internet browsing
Audio speler
Video speler
Organizer functies agenda
SyncML
Overige functies spelletjes, voice memo, java
Software i-mode internet browser
Geïntegreerde antenne
Formaat
Gewicht 90 gram
Kleur(en) zilver
Introductie model 2005
Afmetingen (H x B x D) 9,1 x 4,4 x 2,47 cm
+ Punten:
Camera
Harde en mooie geluiden
MSN, SMS, MMS, I-Mode, E-Mail en Internet
Handig te bedienen en je hebt iets zo gevonden
- Punten:
Niet zulke heldere foto's
Eerst in de handleiding kijken voor je deze mobiele telefoon gaat bedienen!
Eindcijfer: 9,2
Deze mobiel is waar voor je geld en ik heb er nog steeds geen spijt van dat ik hem gekocht heb!
Reacties zijn welkom.
Bewerkt: door Juice