Geplaatst: 9 december 200519 jaren comment_282888 He, ik heb een probleem Ik heb een model getextured, maar de texture staat schuin hoewel deze oorsprokelijk recht moet zijn (de textuur in paint is ook recht, Weet iemand hoe ik dat kan fixen
Geplaatst: 9 december 200519 jaren comment_282918 Werk je wel met UVW Mapping ? Als je bij UVW Mappen wat met box rommelt moet het luken
Geplaatst: 14 december 200519 jaren comment_285727 Kan je in 3ds ook textures draaien?Greetz Wazuup Ja, met UVW-mapping. Filmtut, van Bradley H, bevat onder andere UVW-mapping UVW-mapping tut, alweer van Bradley H.
Geplaatst: 14 december 200519 jaren comment_285850 Je kan de texture draaien, met 1 van de UWV functies, deze staat gewoon in de "Material Editor" Daar staat Rotate klik daar op, en dan krijg je het volgende: 1= Naar Boven en naar Onder draaien 2= Naar Links en naar Rechts draaien 3= In elker richting draaien Veel succes
Geplaatst: 15 december 200519 jaren comment_286218 @bigbear Das wat ik zocht hartstikke bedank man Greetz Wazuup
He, ik heb een probleem
Ik heb een model getextured, maar de texture staat schuin hoewel deze oorsprokelijk recht moet zijn (de textuur in paint is ook recht, Weet iemand hoe ik dat kan fixen