Geplaatst: 11 december 200519 jaren comment_283775 Ik ben bezig met een wolkenkarabber. Deze moet better worden dan mijn 1ste mod de militaire basis dus ik vraag aan jullie wat jullie er van vinden. Afbeelding 3d studio max 7. Ik was van plan het Johnson en co te noemen. Of iets anders. En dan een standbeeldje van CJ er naast ik zet het dan op een zelf gemaakt eiland. Met brug!! Ik kan mischien ook een hoofd van cj aan de muur vastmaken? Wat vinden jullie?
Geplaatst: 19 december 200519 jaren comment_288783 Misschien wat in boeken kijken.Steden zoals New York City,Washington of Boston.Misschien gebouwen in Nederland die je mooi lijken om te maken of een compleet park met een fontein etc.
Geplaatst: 20 december 200519 jaren Auteur comment_289524 Goed idee!! Ik ga ook en soort museum maken waar je dan in kan en beetje slappe kunstwerkjes kan bekijken zoals de mona lisa.
Ik ben bezig met een wolkenkarabber.
Deze moet better worden dan mijn 1ste mod de militaire basis dus ik vraag aan jullie wat jullie er van vinden.
Afbeelding 3d studio max 7.
Ik was van plan het Johnson en co te noemen.
Of iets anders.
En dan een standbeeldje van CJ er naast ik zet het dan op een zelf gemaakt eiland.
Met brug!!
Ik kan mischien ook een hoofd van cj aan de muur vastmaken?
Wat vinden jullie?