December 11, 200520 yr gta vier komt in 2006 uit ik heb hier een site waneer die uit komt www.gtasanandreas.net gaa dan naar onderen dan staat er dit Network •GTA Network •GTA 4 klik hier op dan •Liberty City Stories •GTA San Andreas •GTA Vice City •GTA3 •GTA Forums •GTA Garage •GTA Multiplayer •Myriad Islands •GTA3 Mods
December 11, 200520 yr Author komt er egt een nieuwe uit dan of is dat voor de grap en hoe gaat die heten dan en komt die ook voor de pc uit
December 11, 200520 yr www.gta4.net is een .net adres, dus geen officiele website van GTA. Op de site staan wat feiten en geruchten, maar verder is er vrijwel nog niets bekend over de volgende GTA.
January 6, 200620 yr Ik wens dat ie op de PC uit komt!! , niet die KUT PS3 en die KUT XBOX360!!!!!!!!!!
January 21, 200620 yr Ik wens dat ie op de PC uit komt!! , niet die KUT PS3 en die KUT XBOX360!!!!!!!!!! ik denk dat die op ze allemaal uit komt,afe dat is toch bij allemaal geweest en ik denk dat dat liberty city ook op pc komt... p.s. gaat de volgende gta 'gta 4' noemen?
January 21, 200620 yr Ik wens dat ie op de PC uit komt!! , niet die KUT PS3 en die KUT XBOX360!!!!!!!!!! ik denk dat die op ze allemaal uit komt,afe dat is toch bij allemaal geweest en ik denk dat dat liberty city ook op pc komt... p.s. gaat de volgende gta 'gta 4' noemen? Dat zal zeker wel het geval zijn ja want zeg nou zelf.Je kan veel meer inkomsten verwachten als je de game ook op de PC en XBOX360 uit laat komen. En natuurlijk als rockstar kennende Zeker op de PC omdat rockstar niet meer zonder de mod community komt.
gta vier komt in 2006 uit ik heb hier een site waneer die uit komt
www.gtasanandreas.net
gaa dan naar onderen dan staat er dit
Network
•GTA Network
•GTA 4 klik hier op dan
•Liberty City Stories
•GTA San Andreas
•GTA Vice City
•GTA3
•GTA Forums
•GTA Garage
•GTA Multiplayer
•Myriad Islands
•GTA3 Mods