Jump to content
Geplaatst:
comment_283841

Ik had SA al op de PS2, maar gisteren heeft mijn broer hem op de PC gekocht.

Nu wil ik graag weer beginnen waar ik was op de PS2, en een 100% savegame erbij hebben.

Maar als ik een savegame installeer(mijn documenten/san andreas userfiles)en hem laad inm de game, gaat hij altijd naar de eerste missie.

De savegame heet wel end of the line...

kan iemand alsjeblieft helpen? :{

Featured Replies

Geplaatst:
comment_283878

Misschien houd degene waar je hem gedownload hebt je voor de gek.

Dan zet hij de naam van laatste missie neer, maar is er in werkelijkheid nog niets gedaan.

Succes ermee!

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_301131

Ik hoor dit probleem nu steeds vaker dat je wel de goede savegame heb em er ook de juiste naam bij staat maar dat je toch opnieuw begint...

Ik ga eens uitzoeken wat daar achter zit. Aleen heb ik nog een paar vragen..

- Heb je ook problemen met andere games

- Is je Dvd beschadigd.

Misschien weet ik dan meer...Ikkes

Geplaatst:
comment_303955
Ik hoor dit probleem nu steeds vaker dat je wel de goede savegame heb em er ook de juiste naam bij staat maar dat je toch opnieuw begint...

Ik ga eens uitzoeken wat daar achter zit. Aleen heb ik nog een paar vragen..

- Heb je ook problemen met andere games

- Is je Dvd beschadigd.

Misschien weet ik dan meer...Ikkes

wat kan dit er nu aan doen?

Dat kan er niets mee te maken hebben.

Zo ver dat ik iets weet van computers.

Download mss een anders 100%save game, of anders speel je het gewoon nog eens uit, je zult er plezier aan beleven en je weet nu toch hoe alles werkt

Geplaatst:
comment_312905

Ik heb dit probleem ook, mijn map vansan andreas staat NIET op alleen lezen en het werkt nog steeds niet. Mijn dvd is niet beschadigd, het is een clean spel en ik heb een goede pc, dus waaraan zou het kunnen liggen :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.