Blastov Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) Dit bericht is momenteel nog zwaar onder constructie Het leek me wel een leuk idee om een topic te openen met alle bestanden uit de SA map met de beschrijving erbij en de tool waarmee hij te modden is. Dit is handig voor de beginnende modders en als je wilt weten wat een bepaald bestand is. Kunnen de andere modders even letten op: - Welke bescrijving en tool nog ontbreekt bij een bestand - Fouten Zo zit het in elkaar: <naam bestand> --> <tool om te vermodden> --> <beschrijving> GTA San Andreas eax.dll --> Hex Editor --> Dynamic Link Library (DLL) voor EAX (geluid-driver) gta_sa.exe --> Hex Editor --> Hiermee start je het spel op, dit bestand is hardcoded dat wil zeggen dat hij moeilijk te modden is ogg.dll --> Hex Editor --> ogg geluidscodec stream.ini --> Kladblok --> bevat een paar instellingetjes vorbis.dll --> Hex Editor --> ogg geluidscodec vorbisFile.dll --> Hex Editor --> ogg geluidscodec anim anim.img --> Img Tool 2 --> Hier zit de animatie van onder andere de voertuigen en de wapens in cuts.img --> Img Tool 2 --> Hier zit de animatie van elk filmpje in, even voor de duidelijkheid: Het zijn geen filmpjes die je in windows kunt bekijken ped.ifp --> Kams IFP IO script --> De animatie van de voetgangers audio audio/CONFIG: AudioEventHistory.txt BankLkup.dat BankSlot.dat EventVol.dat PakFiles.dat StrmPaks.dat TrakLkup.dat audio/SFX FEET GENRl PAIN_A SCRIPT SPC_EA SPC_FA SPC_GA SPC_NA SPC_PA audio/streams AA ADVERTS AMBIENCE BEATS CH CO CR CUTSCENE DS HC MH MR NJ RE RG TK data data/: animgrp.dat --> Kladblok --> Bevat data over de animaties van voetgangers animviewer.dat --> Kladblok --> Wordt bij mijn weten niet gebruikt, bevat verwijzingen naar IDE's ar_stats.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over stats AudioEvents.txt --> Kladblok --> Bevat informatie over geluiden carcols.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over autokleuren cargrp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke voetgangers in welke auto's rijden carmods.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke mods bij welke auto kunnen clothes.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over kleren (in cutscenes ???) default.dat --> Kladblok --> Bij mijn weten niet gebruikt, bevat informatie zoals in gta.dat default.ide --> Kladblok --> Een IDE bestand met daarin de wapens en andere dingen fonts.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de fonts furnitur.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het meubulair in huizen (waarschijnlijk inbreekhuizen) gridref.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke artiest wat gemaakt heeft (hier staat ook een zekere STEVEM bij en een ADAMC, zouden dat degenen van gtaforums.com zijn?) gta.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke bestanden door het spel geladen moeten worden gta_quick.dat --> Kladblok --> Wordt niet gebruikt, bevat data zoals in gta.dat handling.cfg --> Kladblok --> Bevat informatie over de besturing van de auto's info.zon --> Kams MAP IO --> Bevat informatie over de zones main.sc --> Kladblok --> Bevat een origineel stukje door R* geschreven missionscript map.zon --> Kams MAP IO script --> Bevat informatie over de zones melee.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over melee-wapens numplate.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over nummerborden (kleuren ofzo) object.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over bepaalde objecten, zoals hun gewicht ped.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over voetgangers en hun gangs pedgrp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over groepen voetgangers peds.ide --> Kladblok --> Een IDE bestand met daarin alle voetgangers pedstats.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de voetgangers (hoe bang ze zijn enz.) plants.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over oppervlaktes ofzo (planten ???) polydensity.dat --> NIET met Kladblok --> ?? popcycle.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke peds waar en wanneer lopen procobj.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over waar welke objecten willekeurig geplaatst worden (??) shopping.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over hoe duur bepaalde dingen zijn statdisp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de stats surface.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over hoe wielen op bepaalde oppervlaktes reageren (??) surfaud.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke geluiden bij welke oppervlaktes horen surfinfo.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over oppervlaktest timecyc.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het weer (??) timecycp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het weer (??) txdcut.ide --> Kladblok --> Een IDE met textureinformatie ofzo vehicles.ide --> Kladblok --> Een IDE met alle voertuigen water.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het water water1.dat --> Kladblok --> Wordt bij mijn weten niet gebruikt, bevat informatie over het water weapon.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de wapens data/Decision BLANK.ped Cop.ped FLAT.ped GangMbr.ped GROVE.ped Indoors.ped m_empty.ped m_infrm.ped m_norm.ped m_std.ped m_tough.ped m_weak.ped MISSION.??? MISSION.ped PedEvent.txt data/Decision/Allowed Cop.ped Fireman.ped GangMbr.ped Indoors.ped m_empty.ped m_norm.ped m_plyr.ped m_steal.ped m_tough.ped m_weak.ped MISSION.??? R_Norm.ped R_Tough.ped R_Weak.ped RANDOM.??? RANDOM2.??? RANDOM.ped data/Decision/andyd ADgrp.??? ADtemp.ped data/Decision/chris maf5.ped ryder3.ped data/Decision/chrisM CMblnk.ped m_std_cm.ped data/Decision/Craig crack1.ped data/Decision/david dam_sec.ped hei2_sc.ped data/Decision/david sci1_is.ped std1_is.ped std2_is.ped data/Icons app.ico --> Paint, Photoshop etc. --> Pictogram voor ? bin.ico --> Paint, Photoshop etc. --> Pictogram voor het verwijderen van SA saicon2.ICN saicon3.ICN saicon.ICN data/maps Audiozon.ipl cull.ipl occlu.ipl occluint.ipl occluLA.ipl occlusf.ipl occluveg.ipl paths.ipl paths2.ipl paths3.ipl paths4.ipl paths5.ipl tunnels.ipl txd.ide data/maps/country countn2.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten countn2.ipl --> Kams Map IO script en IPL Editor --> Alle ID namen, coordinaten, rotatie van een aantal country objecten countrye.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het oosten countrye.ipl --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het oosten countryN.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het noorden countryN.ipl --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het noorden countryS.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het zuiden countryS.ipl --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het zuiden countryw.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het westen countryw.ipl --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het westen counxref.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten data/maps/generic barriers.ide dynamic.ide dynamic2.ide multiobj.ide procobj.ide data/maps/interior gen_int1.ide gen_int1ipl gen_int2.ide gen_int2ipl gen_int3.ide gen_int3ipl gen_int4.ide gen_int4ipl gen_int5.ide gen_int5ipl gen_intb.ide gen_intbipl int_cont.ide int_contipl int_LA.ide int_LAipl int_SF.ide int_SFipl int_veg.ide int_vegipl propext.ide props.ide props2.ide savehous.ide savehous.ipl stadint.ide stadintipl data/maps/LA LAe.ide LAe.ipl LAe2.ide LAe2.ipl LAhills.ide LAhills.ipl LAn.ide LAn.ipl LAn2.ide LAn2.ipl LAs.ide LAs.ipl LAs2.ide LAs2.ipl LAw.ide LAw.ipl LAw2.ide LAw2.ipl LaWn.ide LaWn.ipl LAxref.ide data/maps/leveldes leveldes.ide leveldes.ipl levelmap.ide levelmap.ipl levelxre.ide seabed.ide seabed.ipl data/maps/SF SFe.ide SFe.ipl SFn.ide SFn.ipl SFs.ide SFs.ipl SFSe.ide SFSe.ipl SFw.ide SFw.ipl SFxref.ide data/maps/vegas vegasE.ide vegasE.ipl vegasN.ide vegasN.ipl vegasS.ide vegasS.ipl vegasW.ide vegasW.ipl vegaxref.ide vegaxref.ipl data/maps/veh_mods veh_mods.ide data/Paths carrec.img NODES0.dat NODES1.dat NODES2.dat NODES3.dat NODES4.dat NODES5.dat NODES6.dat NODES7.dat NODES8.dat NODES9.dat NODES10.dat NODES11.dat NODES12.dat NODES13.dat NODES14.dat NODES15.dat NODES16.dat NODES17.dat NODES18.dat NODES19.dat NODES20.dat NODES21.dat NODES22.dat NODES23.dat NODES24.dat NODES25.dat NODES26.dat NODES27.dat NODES28.dat NODES29.dat NODES30.dat NODES31.dat NODES32.dat NODES33.dat NODES34.dat NODES35.dat NODES36.dat NODES37.dat NODES38.dat NODES39.dat NODES40.dat NODES41.dat NODES42.dat NODES43.dat NODES44.dat NODES45.dat NODES46.dat NODES47.dat NODES48.dat NODES49.dat NODES50.dat NODES51.dat NODES52.dat NODES53.dat NODES54.dat NODES55.dat NODES56.dat NODES57.dat NODES58.dat NODES59.dat NODES60.dat NODES61.dat NODES62.dat NODES63.dat ROADBLOX.dat spath0.dat tracks.dat tracks2.dat tracks3.dat tracks4.dat train.dat train2.dat data/script main.scm --> SA Mission Builder 0.33 --> Dit is een van de hoofdbestanden, hierin zitten onder andere alle missies script.img --> Img Tool 2 --> Bepaalde scripts die niet in de main.scm zitten zoals gokken, sporten etc. models models/ cutscene.img --> IMG Tool 2 --> Hierin zitten alle bestanden die in de cut-scenes gebruikt worden effects.fxp effectsPC.txd --> TXD Workshop --> Textuurs zoals: vlammen en rook fonts.txd --> TXD Workshop --> Lettertype van SA fronten1.txd --> TXD Workshop --> Textuurs van de radio zenders en de muis-cursor in het menu fronten2.txd --> TXD Workshop --> Textuurs van de plaatjes die je in het menu tegenkomt en de map fronten3.txd fronten_pc.txd --> TXD Workshop --> Textuurs van de muis-cursor en verschuif-cursor in de map gta3.img --> IMG Tool 2 --> Ook een van de hoofdbestanden van sa, hierin zitten onder andere models, textuurs, voertuigen, wapens gta_int.img hud.txd --> TXD Workshop --> Textuurs zoals rader iconen en de vizieren van de wapens misc.txd --> TXD Workshop --> Banden van de auto's en motors particle.txd --> TXD Workshop --> Veel overige textuurs pcbtns.txd player.img --> IMG Tool 2 --> Hierin zit onder andere alle kleding die CJ kan kopen\dragen models/coll peds.col --> Kams COL IO script --> bevat alle "collision info" (botsing-info) over de voetgangers vehicles.col --> Kams COL IO script --> wordt bijna niet gebruikt, alleen de coll van vliegtuigen die gewoon door de lucht vliegen (waar je dus niet in kunt) zit erin weapons.col --> Kams COL IO script --> wordt bijna niet gebruikt, alleen de colls van projectielen zitten erin models/generic air_vlo.DFF arrow.DFF hoop.dff vehicle wheels wheels.DFF zonecylb.DFF models/grass grass0_1.dff grass0_2.dff grass0_3.dff grass0_4.dff grass1_1.dff grass1_2.dff grass1_3.dff grass1_4.dff grass2_1.dff grass2_2.dff grass2_3.dff grass2_4.dff grass3_1.dff grass3_2.dff grass3_3.dff grass3_4.dff plant1.txd plant1.dff models/txd intro1.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Marco's Bistro, Liberty City 1986" intro2.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Escobar International Airport, Vice City" INTRO3.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Vice City Docks" intro4.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Vice Beach, outside Ken's Office" LD_BEAT.txd --> TXD Workshop --> Bevat icoontjes voor de knoppen op de PS2 LD_BUM.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes in een badkamer ofzo (bij mijn weten niet gebruikt) LD_CARD.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de kaarten (Black Jack enzo) LD_CHAT.txd --> TXD Workshop --> Bevat wat vage plaatjes die iets met chatten te maken hebben LD_DRV.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de Driving School LD_DUAL.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "Duality" ld_grav.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "Let's get ready to bumble" LD_NONE.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "They crawled from Uranus" LD_OTB.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de paardenraces LD_OTB2.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de paardenraces LD_PLAN.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van "Juank Air" LD_POKE.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of ander gokspel (Black Jack denk ik) LD_POOL.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van het poolspel LD_RACE.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race LD_RCE1.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race LD_RCE2.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race LD_RCE3.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race LD_RCE4.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race LD_RCE5.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race LD_ROUL.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van roulette ld_shtr.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "Go Go Space Monkey" LD_SLOT.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de gokmachine LD_SPAC.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van het spel "Duality" LD_TATT.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van tattoeages load0uk.txd --> TXD Workshop --> Bevat een bij mijn weten ongebruikt plaatje met copyrights enzo loadsc0.txd --> TXD Workshop --> Bevat het plaatje dat komt na de opstartfilmpjes loadsc1.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc2.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc3.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc4.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc5.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc6.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc7.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc8.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc9.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc10.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc11.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc12.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc13.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc14.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen LOADSCS.txd --> TXD Workshop --> Bevat alle loadscreens (volgens mij wordt alleen deze gebruikt) LOADSUK.txd --> TXD Workshop --> Bevat een paar loadscreens outro.txd --> TXD Workshop --> Bevat het afsluitplaatje van Vice City splash1.txd --> TXD Workshop --> Bevat het plaatje uit VC dat je krijgt als je naar het andere eiland gaat splash2.txd --> TXD Workshop --> Bevat het plaatje uit VC dat je krijgt als je naar het andere eiland gaat splash3.txd --> TXD Workshop --> Leeg movies GTAtitles.mpeg --> Windows Movie Maker of een ander videobewerkingsprogramma --> Opstartfilmpje (1e deel) Logo.mpeg --> Windows Movie Maker of een ander videobewerkingsprogramma --> Opstartfilmpje (2e deel) ReadMe Readme.txt - Kladblok - De handleiding van SA text american.gxt --> SA GXT Editor --> Bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Engels french.gxt --> SA GXT Editor --> Bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Frans german.gxt --> SA GXT Editor --> Bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Duits italian.gxt --> SA GXT Editor --> Bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Italiaans spanish.gxt --> SA GXT Editor --> Bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Spaans Met dank aan: JGuntherS Laatst geupdate: 12-12-05 rond 5 uur Bewerkt: 19 december 2005 door Blaster27 Reageren
JGuntherS Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Root: eax.dll --> Hex Editor --> Dynamic Link Library (DLL) voor EAX (geluid-driver) gta_sa.exe --> Hex Editor --> Hiermee start je het spel op, dit bestand is hardcoded dat wil zeggen dat hij moeilijk te modden is ogg.dll --> Hex Editor --> ogg geluidscodec stream.ini --> Kladblok --> bevat een paar instellingetjes vorbis.dll --> Hex Editor --> ogg geluidscodec vorbisFile.dll --> Hex Editor --> ogg geluidscodec Reageren
Blastov Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Bedankt kerel Reageren
JGuntherS Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) movies: GTAtitles.mpeg --> Windows Movie Maker of een ander videobewerkingsprogramma --> Opstartfilmpje (1e deel) Logo.mpeg --> Windows Movie Maker of een ander videobewerkingsprogramma --> Opstartfilmpje (2e deel) text: american.gxt --> SA GXT Editor --> bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Engels french.gxt --> SA GXT Editor --> bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Frans german.gxt --> SA GXT Editor --> bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Duits italian.gxt --> SA GXT Editor --> bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Italiaans spanish.gxt --> SA GXT Editor --> bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Spaans coll: peds.col --> Kams Col IO --> bevat alle "collision info" (botsing-info) over de voetgangers vehicles.col --> Kams Col IO --> wordt bijna niet gebruikt, alleen de coll van vliegtuigen die gewoon door de lucht vliegen (waar je dus niet in kunt) zit erin weapons.col --> Kams Col IO --> wordt bijna niet gebruikt, alleen de colls van projectielen zitten erin Bewerkt: 11 december 2005 door JGuntherS Reageren
Blastov Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) Alweer bedankt Ik heb een vraagje: Is dit topic mischien een PIN waard ? Bewerkt: 11 december 2005 door Blaster27 Reageren
JGuntherS Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) txd: intro1.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Marco's Bistro, Liberty City 1986" intro2.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Escobar International Airport, Vice City" INTRO3.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Vice City Docks" intro4.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Vice Beach, outside Ken's Office" LD_BEAT.txd --> TXD Workshop --> Bevat icoontjes voor de knoppen op de PS2 LD_BUM.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes in een badkamer ofzo (bij mijn weten niet gebruikt) LD_CARD.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de kaarten (Black Jack enzo) LD_CHAT.txd --> TXD Workshop --> Bevat wat vage plaatjes die iets met chatten te maken hebben LD_DRV.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de Driving School LD_DUAL.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "Duality" ld_grav.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "Let's get ready to bumble" LD_NONE.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "They crawled from Uranus" LD_OTB.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de paardenraces LD_OTB2.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de paardenraces LD_PLAN.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van "Juank Air" LD_POKE.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of ander gokspel (Black Jack denk ik) LD_POOL.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van het poolspel LD_RACE.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race LD_RCE1.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race LD_RCE2.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race LD_RCE3.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race LD_RCE4.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race LD_RCE5.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race LD_ROUL.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van roulette ld_shtr.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "Go Go Space Monkey" LD_SLOT.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de gokmachine LD_SPAC.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van het spel "Duality" LD_TATT.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van tattoeages load0uk.txd --> TXD Workshop --> Bevat een bij mijn weten ongebruikt plaatje met copyrights enzo loadsc0.txd --> TXD Workshop --> Bevat het plaatje dat komt na de opstartfilmpjes loadsc1.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc2.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc3.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc4.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc5.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc6.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc7.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc8.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc9.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc10.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc11.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc12.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc13.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen loadsc14.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen LOADSCS.txd --> TXD Workshop --> Bevat alle loadscreens (volgens mij wordt alleen deze gebruikt) LOADSUK.txd --> TXD Workshop --> Bevat een paar loadscreens outro.txd --> TXD Workshop --> Bevat het afsluitplaatje van Vice City splash1.txd --> TXD Workshop --> Bevat het plaatje uit VC dat je krijgt als je naar het andere eiland gaat splash2.txd --> TXD Workshop --> Bevat het plaatje uit VC dat je krijgt als je naar het andere eiland gaat splash3.txd --> TXD Workshop --> Leeg Lijst is klaar! Bewerkt: 11 december 2005 door JGuntherS Reageren
Bradley H. Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Mooi topic. Ik hoop dat de data map zelf ook snel gedaan wordt. Daar staan ook heel veel interessante documenten (die tevens allemaal te openen zijn met kladblok, EDIT plus of andere gelijkwaardige programma´s.) ,ik had het zelf ook wel gedaan als ik wat meer tijd had gehad Perfect jongens -Topic pinned- Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ziet er allemaal goed uit Reageren
JGuntherS Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 @ Bradley: Here you are Bij veel bestanden staat bovenin hoe je ze moet gebruiken data: animgrp.dat --> Kladblok --> Bevat data over de animaties van voetgangers animviewer.dat --> Kladblok --> Wordt bij mijn weten niet gebruikt, bevat verwijzingen naar IDE's ar_stats.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over stats AudioEvents.txt --> Kladblok --> Bevat informatie over geluiden carcols.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over autokleuren cargrp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke voetgangers in welke auto's rijden carmods.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke mods bij welke auto kunnen clothes.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over kleren (in cutscenes ???) default.dat --> Kladblok --> Bij mijn weten niet gebruikt, bevat informatie zoals in gta.dat default.ide --> Kladblok --> Een IDE bestand met daarin de wapens en andere dingen fonts.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de fonts furnitur.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het meubulair in huizen (waarschijnlijk inbreekhuizen) gridref.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke artiest wat gemaakt heeft (hier staat ook een zekere STEVEM bij en een ADAMC, zouden dat degenen van gtaforums.com zijn?) gta.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke bestanden door het spel geladen moeten worden gta_quick.dat --> Kladblok --> Wordt niet gebruikt, bevat data zoals in gta.dat handling.cfg --> Kladblok --> Bevat informatie over de besturing van de auto's info.zon --> Kams MAP IO --> Bevat informatie over de zones main.sc --> Kladblok --> Bevat een GTA2 script (vaag) map.zon --> Kams MAP IO --> Bevat informatie over de zones melee.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over melee-wapens numplate.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over nummerborden (kleuren ofzo) object.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over bepaalde objecten, zoals hun gewicht ped.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over voetgangers en hun gangs pedgrp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over groepen voetgangers peds.ide --> Kladblok --> Een IDE bestand met daarin alle voetgangers pedstats.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de voetgangers (hoe bang ze zijn enz.) plants.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over oppervlaktes ofzo (planten ???) polydensity.dat --> NIET met Kladblok --> ?? popcycle.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke peds waar en wanneer lopen procobj.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over waar welke objecten willekeurig geplaatst worden (??) shopping.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over hoe duur bepaalde dingen zijn statdisp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de stats surface.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over hoe wielen op bepaalde oppervlaktes reageren (??) surfaud.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke geluiden bij welke oppervlaktes horen surfinfo.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over oppervlaktest timecyc.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het weer (??) timecycp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het weer (??) txdcut.ide --> Kladblok --> Een IDE met textureinformatie ofzo vehicles.ide --> Kladblok --> Een IDE met alle voertuigen water.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het water water1.dat --> Kladblok --> Wordt bij mijn weten niet gebruikt, bevat informatie over het water weapon.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de wapens Reageren
Wauzie Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Mooi topic! Dit verdient zeker een pin! Edit: Het topic was nog niet gepind, omdat bradley ook al zei dat hij het gepind had, maar however, nu is hij gepind . >>> Door bradley: Ok, lol was ik waarschijnlijk vergeten dan <<< Reageren
Blastov Geplaatst: 13 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Bedankt wauzi of bradley voor het pinnen en bedankt JGuntherS voor je goede medewerking PS: Ik vind het jammer dat JGuntherS en ik de enige zijn die een deze lijst werken, omdat er toch zo'n 15 gta modders rondlopen... Reageren
JGuntherS Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Verbetering: Oud: data: ................ main.sc --> Kladblok --> Bevat een GTA2 script (vaag) Nieuw main.sc --> Kladblok --> Bevat een origineel stukje door R* geschreven missionscript Reageren
Wazuup Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Dit gaat mij zeker helpen bij het modden Bedankt Reageren
Fireman Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Je kunt ook gewoon IPL's met alleen notepad maken hoor, heb ik met mijn mods ook gedaan :$ Reageren
Blastov Geplaatst: 16 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Kan ook, maar ik neem aan dat je objecten mapt met een 3d map editor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.