anim.img --> Img Tool 2 --> Hier zit de animatie van onder andere de voertuigen en de wapens in
cuts.img --> Img Tool 2 --> Hier zit de animatie van elk filmpje in, even voor de duidelijkheid: Het zijn geen filmpjes die je in windows kunt bekijken
ped.ifp --> Kams IFP IO script --> De animatie van de voetgangers
audio
audio/CONFIG:
AudioEventHistory.txt
BankLkup.dat
BankSlot.dat
EventVol.dat
PakFiles.dat
StrmPaks.dat
TrakLkup.dat
audio/SFX
FEET
GENRl
PAIN_A
SCRIPT
SPC_EA
SPC_FA
SPC_GA
SPC_NA
SPC_PA
audio/streams
AA
ADVERTS
AMBIENCE
BEATS
CH
CO
CR
CUTSCENE
DS
HC
MH
MR
NJ
RE
RG
TK
data
data/:
animgrp.dat --> Kladblok --> Bevat data over de animaties van voetgangers
animviewer.dat --> Kladblok --> Wordt bij mijn weten niet gebruikt, bevat verwijzingen naar IDE's
ar_stats.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over stats
AudioEvents.txt --> Kladblok --> Bevat informatie over geluiden
carcols.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over autokleuren
cargrp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke voetgangers in welke auto's rijden
carmods.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke mods bij welke auto kunnen
clothes.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over kleren (in cutscenes ???)
default.dat --> Kladblok --> Bij mijn weten niet gebruikt, bevat informatie zoals in gta.dat
default.ide --> Kladblok --> Een IDE bestand met daarin de wapens en andere dingen
fonts.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de fonts
furnitur.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het meubulair in huizen (waarschijnlijk inbreekhuizen)
gridref.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke artiest wat gemaakt heeft (hier staat ook een zekere STEVEM bij en een ADAMC, zouden dat degenen van gtaforums.com zijn?)
gta.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke bestanden door het spel geladen moeten worden
gta_quick.dat --> Kladblok --> Wordt niet gebruikt, bevat data zoals in gta.dat
handling.cfg --> Kladblok --> Bevat informatie over de besturing van de auto's
info.zon --> Kams MAP IO --> Bevat informatie over de zones
main.sc --> Kladblok --> Bevat een origineel stukje door R* geschreven missionscript
map.zon --> Kams MAP IO script --> Bevat informatie over de zones
melee.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over melee-wapens
numplate.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over nummerborden (kleuren ofzo)
object.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over bepaalde objecten, zoals hun gewicht
ped.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over voetgangers en hun gangs
pedgrp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over groepen voetgangers
peds.ide --> Kladblok --> Een IDE bestand met daarin alle voetgangers
pedstats.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de voetgangers (hoe bang ze zijn enz.)
popcycle.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke peds waar en wanneer lopen
procobj.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over waar welke objecten willekeurig geplaatst worden (??)
shopping.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over hoe duur bepaalde dingen zijn
statdisp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de stats
surface.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over hoe wielen op bepaalde oppervlaktes reageren (??)
surfaud.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke geluiden bij welke oppervlaktes horen
surfinfo.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over oppervlaktest
timecyc.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het weer (??)
timecycp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het weer (??)
txdcut.ide --> Kladblok --> Een IDE met textureinformatie ofzo
vehicles.ide --> Kladblok --> Een IDE met alle voertuigen
water.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het water
water1.dat --> Kladblok --> Wordt bij mijn weten niet gebruikt, bevat informatie over het water
weapon.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de wapens
data/Decision
BLANK.ped
Cop.ped
FLAT.ped
GangMbr.ped
GROVE.ped
Indoors.ped
m_empty.ped
m_infrm.ped
m_norm.ped
m_std.ped
m_tough.ped
m_weak.ped
MISSION.???
MISSION.ped
PedEvent.txt
data/Decision/Allowed
Cop.ped
Fireman.ped
GangMbr.ped
Indoors.ped
m_empty.ped
m_norm.ped
m_plyr.ped
m_steal.ped
m_tough.ped
m_weak.ped
MISSION.???
R_Norm.ped
R_Tough.ped
R_Weak.ped
RANDOM.???
RANDOM2.???
RANDOM.ped
data/Decision/andyd
ADgrp.???
ADtemp.ped
data/Decision/chris
maf5.ped
ryder3.ped
data/Decision/chrisM
CMblnk.ped
m_std_cm.ped
data/Decision/Craig
crack1.ped
data/Decision/david
dam_sec.ped
hei2_sc.ped
data/Decision/david
sci1_is.ped
std1_is.ped
std2_is.ped
data/Icons
app.ico --> Paint, Photoshop etc. --> Pictogram voor ?
bin.ico --> Paint, Photoshop etc. --> Pictogram voor het verwijderen van SA
saicon2.ICN
saicon3.ICN
saicon.ICN
data/maps
Audiozon.ipl
cull.ipl
occlu.ipl
occluint.ipl
occluLA.ipl
occlusf.ipl
occluveg.ipl
paths.ipl
paths2.ipl
paths3.ipl
paths4.ipl
paths5.ipl
tunnels.ipl
txd.ide
data/maps/country
countn2.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten
countn2.ipl --> Kams Map IO script en IPL Editor --> Alle ID namen, coordinaten, rotatie van een aantal country objecten
countrye.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het oosten
countrye.ipl --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het oosten
countryN.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het noorden
countryN.ipl --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het noorden
countryS.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het zuiden
countryS.ipl --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het zuiden
countryw.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het westen
countryw.ipl --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het westen
counxref.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten
data/maps/generic
barriers.ide
dynamic.ide
dynamic2.ide
multiobj.ide
procobj.ide
data/maps/interior
gen_int1.ide
gen_int1ipl
gen_int2.ide
gen_int2ipl
gen_int3.ide
gen_int3ipl
gen_int4.ide
gen_int4ipl
gen_int5.ide
gen_int5ipl
gen_intb.ide
gen_intbipl
int_cont.ide
int_contipl
int_LA.ide
int_LAipl
int_SF.ide
int_SFipl
int_veg.ide
int_vegipl
propext.ide
props.ide
props2.ide
savehous.ide
savehous.ipl
stadint.ide
stadintipl
data/maps/LA
LAe.ide
LAe.ipl
LAe2.ide
LAe2.ipl
LAhills.ide
LAhills.ipl
LAn.ide
LAn.ipl
LAn2.ide
LAn2.ipl
LAs.ide
LAs.ipl
LAs2.ide
LAs2.ipl
LAw.ide
LAw.ipl
LAw2.ide
LAw2.ipl
LaWn.ide
LaWn.ipl
LAxref.ide
data/maps/leveldes
leveldes.ide
leveldes.ipl
levelmap.ide
levelmap.ipl
levelxre.ide
seabed.ide
seabed.ipl
data/maps/SF
SFe.ide
SFe.ipl
SFn.ide
SFn.ipl
SFs.ide
SFs.ipl
SFSe.ide
SFSe.ipl
SFw.ide
SFw.ipl
SFxref.ide
data/maps/vegas
vegasE.ide
vegasE.ipl
vegasN.ide
vegasN.ipl
vegasS.ide
vegasS.ipl
vegasW.ide
vegasW.ipl
vegaxref.ide
vegaxref.ipl
data/maps/veh_mods
veh_mods.ide
data/Paths
carrec.img
NODES0.dat
NODES1.dat
NODES2.dat
NODES3.dat
NODES4.dat
NODES5.dat
NODES6.dat
NODES7.dat
NODES8.dat
NODES9.dat
NODES10.dat
NODES11.dat
NODES12.dat
NODES13.dat
NODES14.dat
NODES15.dat
NODES16.dat
NODES17.dat
NODES18.dat
NODES19.dat
NODES20.dat
NODES21.dat
NODES22.dat
NODES23.dat
NODES24.dat
NODES25.dat
NODES26.dat
NODES27.dat
NODES28.dat
NODES29.dat
NODES30.dat
NODES31.dat
NODES32.dat
NODES33.dat
NODES34.dat
NODES35.dat
NODES36.dat
NODES37.dat
NODES38.dat
NODES39.dat
NODES40.dat
NODES41.dat
NODES42.dat
NODES43.dat
NODES44.dat
NODES45.dat
NODES46.dat
NODES47.dat
NODES48.dat
NODES49.dat
NODES50.dat
NODES51.dat
NODES52.dat
NODES53.dat
NODES54.dat
NODES55.dat
NODES56.dat
NODES57.dat
NODES58.dat
NODES59.dat
NODES60.dat
NODES61.dat
NODES62.dat
NODES63.dat
ROADBLOX.dat
spath0.dat
tracks.dat
tracks2.dat
tracks3.dat
tracks4.dat
train.dat
train2.dat
data/script
main.scm --> SA Mission Builder 0.33 --> Dit is een van de hoofdbestanden, hierin zitten onder andere alle missies
script.img --> Img Tool 2 --> Bepaalde scripts die niet in de main.scm zitten zoals gokken, sporten etc.
models
models/
cutscene.img --> IMG Tool 2 --> Hierin zitten alle bestanden die in de cut-scenes gebruikt worden
effects.fxp
effectsPC.txd --> TXD Workshop --> Textuurs zoals: vlammen en rook
fonts.txd --> TXD Workshop --> Lettertype van SA
fronten1.txd --> TXD Workshop --> Textuurs van de radio zenders en de muis-cursor in het menu
fronten2.txd --> TXD Workshop --> Textuurs van de plaatjes die je in het menu tegenkomt en de map
fronten3.txd
fronten_pc.txd --> TXD Workshop --> Textuurs van de muis-cursor en verschuif-cursor in de map
gta3.img --> IMG Tool 2 --> Ook een van de hoofdbestanden van sa, hierin zitten onder andere models, textuurs, voertuigen, wapens
gta_int.img
hud.txd --> TXD Workshop --> Textuurs zoals rader iconen en de vizieren van de wapens
misc.txd --> TXD Workshop --> Banden van de auto's en motors
particle.txd --> TXD Workshop --> Veel overige textuurs
pcbtns.txd
player.img --> IMG Tool 2 --> Hierin zit onder andere alle kleding die CJ kan kopen\dragen
models/coll
peds.col --> Kams COL IO script --> bevat alle "collision info" (botsing-info) over de voetgangers
vehicles.col --> Kams COL IO script --> wordt bijna niet gebruikt, alleen de coll van vliegtuigen die gewoon door de lucht vliegen (waar je dus niet in kunt) zit erin
weapons.col --> Kams COL IO script --> wordt bijna niet gebruikt, alleen de colls van projectielen zitten erin
models/generic
air_vlo.DFF
arrow.DFF
hoop.dff
vehicle
wheels
wheels.DFF
zonecylb.DFF
models/grass
grass0_1.dff
grass0_2.dff
grass0_3.dff
grass0_4.dff
grass1_1.dff
grass1_2.dff
grass1_3.dff
grass1_4.dff
grass2_1.dff
grass2_2.dff
grass2_3.dff
grass2_4.dff
grass3_1.dff
grass3_2.dff
grass3_3.dff
grass3_4.dff
plant1.txd
plant1.dff
models/txd
intro1.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Marco's Bistro, Liberty City 1986"
intro2.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Escobar International Airport, Vice City"
INTRO3.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Vice City Docks"
intro4.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Vice Beach, outside Ken's Office"
LD_BEAT.txd --> TXD Workshop --> Bevat icoontjes voor de knoppen op de PS2
LD_BUM.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes in een badkamer ofzo (bij mijn weten niet gebruikt)
LD_CARD.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de kaarten (Black Jack enzo)
LD_CHAT.txd --> TXD Workshop --> Bevat wat vage plaatjes die iets met chatten te maken hebben
LD_DRV.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de Driving School
LD_DUAL.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "Duality"
ld_grav.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "Let's get ready to bumble"
LD_NONE.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "They crawled from Uranus"
LD_OTB.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de paardenraces
LD_OTB2.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de paardenraces
LD_PLAN.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van "Juank Air"
LD_POKE.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of ander gokspel (Black Jack denk ik)
LD_POOL.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van het poolspel
LD_RACE.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race
LD_RCE1.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race
LD_RCE2.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race
LD_RCE3.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race
LD_RCE4.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race
LD_RCE5.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race
LD_ROUL.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van roulette
ld_shtr.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "Go Go Space Monkey"
LD_SLOT.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de gokmachine
LD_SPAC.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van het spel "Duality"
LD_TATT.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van tattoeages
load0uk.txd --> TXD Workshop --> Bevat een bij mijn weten ongebruikt plaatje met copyrights enzo
loadsc0.txd --> TXD Workshop --> Bevat het plaatje dat komt na de opstartfilmpjes
loadsc1.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc2.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc3.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc4.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc5.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc6.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc7.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc8.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc9.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc10.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc11.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc12.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc13.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc14.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
LOADSCS.txd --> TXD Workshop --> Bevat alle loadscreens (volgens mij wordt alleen deze gebruikt)
LOADSUK.txd --> TXD Workshop --> Bevat een paar loadscreens
outro.txd --> TXD Workshop --> Bevat het afsluitplaatje van Vice City
splash1.txd --> TXD Workshop --> Bevat het plaatje uit VC dat je krijgt als je naar het andere eiland gaat
splash2.txd --> TXD Workshop --> Bevat het plaatje uit VC dat je krijgt als je naar het andere eiland gaat
splash3.txd --> TXD Workshop --> Leeg
movies
GTAtitles.mpeg --> Windows Movie Maker of een ander videobewerkingsprogramma --> Opstartfilmpje (1e deel)
Logo.mpeg --> Windows Movie Maker of een ander videobewerkingsprogramma --> Opstartfilmpje (2e deel)
ReadMe
Readme.txt - Kladblok - De handleiding van SA
text
american.gxt --> SA GXT Editor --> Bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Engels
french.gxt --> SA GXT Editor --> Bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Frans
german.gxt --> SA GXT Editor --> Bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Duits
italian.gxt --> SA GXT Editor --> Bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Italiaans
spanish.gxt --> SA GXT Editor --> Bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Spaans
Dit bericht is momenteel nog zwaar onder constructie
Het leek me wel een leuk idee om een topic te openen met alle bestanden uit de SA map met de beschrijving erbij en de tool waarmee hij te modden is.
Dit is handig voor de beginnende modders en als je wilt weten wat een bepaald bestand is.
Kunnen de andere modders even letten op:
- Welke bescrijving en tool nog ontbreekt bij een bestand
- Fouten
Zo zit het in elkaar:
<naam bestand> --> <tool om te vermodden> --> <beschrijving>
GTA San Andreas
eax.dll --> Hex Editor --> Dynamic Link Library (DLL) voor EAX (geluid-driver)
gta_sa.exe --> Hex Editor --> Hiermee start je het spel op, dit bestand is hardcoded dat wil zeggen dat hij moeilijk te modden is
ogg.dll --> Hex Editor --> ogg geluidscodec
stream.ini --> Kladblok --> bevat een paar instellingetjes
vorbis.dll --> Hex Editor --> ogg geluidscodec
vorbisFile.dll --> Hex Editor --> ogg geluidscodec
anim
anim.img --> Img Tool 2 --> Hier zit de animatie van onder andere de voertuigen en de wapens in
cuts.img --> Img Tool 2 --> Hier zit de animatie van elk filmpje in, even voor de duidelijkheid: Het zijn geen filmpjes die je in windows kunt bekijken
ped.ifp --> Kams IFP IO script --> De animatie van de voetgangers
audio
audio/CONFIG:
AudioEventHistory.txt
BankLkup.dat
BankSlot.dat
EventVol.dat
PakFiles.dat
StrmPaks.dat
TrakLkup.dat
audio/SFX
FEET
GENRl
PAIN_A
SCRIPT
SPC_EA
SPC_FA
SPC_GA
SPC_NA
SPC_PA
audio/streams
AA
ADVERTS
AMBIENCE
BEATS
CH
CO
CR
CUTSCENE
DS
HC
MH
MR
NJ
RE
RG
TK
data
data/:
animgrp.dat --> Kladblok --> Bevat data over de animaties van voetgangers
animviewer.dat --> Kladblok --> Wordt bij mijn weten niet gebruikt, bevat verwijzingen naar IDE's
ar_stats.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over stats
AudioEvents.txt --> Kladblok --> Bevat informatie over geluiden
carcols.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over autokleuren
cargrp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke voetgangers in welke auto's rijden
carmods.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke mods bij welke auto kunnen
clothes.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over kleren (in cutscenes ???)
default.dat --> Kladblok --> Bij mijn weten niet gebruikt, bevat informatie zoals in gta.dat
default.ide --> Kladblok --> Een IDE bestand met daarin de wapens en andere dingen
fonts.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de fonts
furnitur.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het meubulair in huizen (waarschijnlijk inbreekhuizen)
gridref.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke artiest wat gemaakt heeft (hier staat ook een zekere STEVEM bij en een ADAMC, zouden dat degenen van gtaforums.com zijn?)
gta.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke bestanden door het spel geladen moeten worden
gta_quick.dat --> Kladblok --> Wordt niet gebruikt, bevat data zoals in gta.dat
handling.cfg --> Kladblok --> Bevat informatie over de besturing van de auto's
info.zon --> Kams MAP IO --> Bevat informatie over de zones
main.sc --> Kladblok --> Bevat een origineel stukje door R* geschreven missionscript
map.zon --> Kams MAP IO script --> Bevat informatie over de zones
melee.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over melee-wapens
numplate.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over nummerborden (kleuren ofzo)
object.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over bepaalde objecten, zoals hun gewicht
ped.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over voetgangers en hun gangs
pedgrp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over groepen voetgangers
peds.ide --> Kladblok --> Een IDE bestand met daarin alle voetgangers
pedstats.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de voetgangers (hoe bang ze zijn enz.)
plants.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over oppervlaktes ofzo (planten ???)
polydensity.dat --> NIET met Kladblok --> ??
popcycle.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke peds waar en wanneer lopen
procobj.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over waar welke objecten willekeurig geplaatst worden (??)
shopping.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over hoe duur bepaalde dingen zijn
statdisp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de stats
surface.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over hoe wielen op bepaalde oppervlaktes reageren (??)
surfaud.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke geluiden bij welke oppervlaktes horen
surfinfo.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over oppervlaktest
timecyc.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het weer (??)
timecycp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het weer (??)
txdcut.ide --> Kladblok --> Een IDE met textureinformatie ofzo
vehicles.ide --> Kladblok --> Een IDE met alle voertuigen
water.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het water
water1.dat --> Kladblok --> Wordt bij mijn weten niet gebruikt, bevat informatie over het water
weapon.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de wapens
data/Decision
BLANK.ped
Cop.ped
FLAT.ped
GangMbr.ped
GROVE.ped
Indoors.ped
m_empty.ped
m_infrm.ped
m_norm.ped
m_std.ped
m_tough.ped
m_weak.ped
MISSION.???
MISSION.ped
PedEvent.txt
data/Decision/Allowed
Cop.ped
Fireman.ped
GangMbr.ped
Indoors.ped
m_empty.ped
m_norm.ped
m_plyr.ped
m_steal.ped
m_tough.ped
m_weak.ped
MISSION.???
R_Norm.ped
R_Tough.ped
R_Weak.ped
RANDOM.???
RANDOM2.???
RANDOM.ped
data/Decision/andyd
ADgrp.???
ADtemp.ped
data/Decision/chris
maf5.ped
ryder3.ped
data/Decision/chrisM
CMblnk.ped
m_std_cm.ped
data/Decision/Craig
crack1.ped
data/Decision/david
dam_sec.ped
hei2_sc.ped
data/Decision/david
sci1_is.ped
std1_is.ped
std2_is.ped
data/Icons
app.ico --> Paint, Photoshop etc. --> Pictogram voor ?
bin.ico --> Paint, Photoshop etc. --> Pictogram voor het verwijderen van SA
saicon2.ICN
saicon3.ICN
saicon.ICN
data/maps
Audiozon.ipl
cull.ipl
occlu.ipl
occluint.ipl
occluLA.ipl
occlusf.ipl
occluveg.ipl
paths.ipl
paths2.ipl
paths3.ipl
paths4.ipl
paths5.ipl
tunnels.ipl
txd.ide
data/maps/country
countn2.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten
countn2.ipl --> Kams Map IO script en IPL Editor --> Alle ID namen, coordinaten, rotatie van een aantal country objecten
countrye.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het oosten
countrye.ipl --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het oosten
countryN.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het noorden
countryN.ipl --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het noorden
countryS.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het zuiden
countryS.ipl --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het zuiden
countryw.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het westen
countryw.ipl --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het westen
counxref.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten
data/maps/generic
barriers.ide
dynamic.ide
dynamic2.ide
multiobj.ide
procobj.ide
data/maps/interior
gen_int1.ide
gen_int1ipl
gen_int2.ide
gen_int2ipl
gen_int3.ide
gen_int3ipl
gen_int4.ide
gen_int4ipl
gen_int5.ide
gen_int5ipl
gen_intb.ide
gen_intbipl
int_cont.ide
int_contipl
int_LA.ide
int_LAipl
int_SF.ide
int_SFipl
int_veg.ide
int_vegipl
propext.ide
props.ide
props2.ide
savehous.ide
savehous.ipl
stadint.ide
stadintipl
data/maps/LA
LAe.ide
LAe.ipl
LAe2.ide
LAe2.ipl
LAhills.ide
LAhills.ipl
LAn.ide
LAn.ipl
LAn2.ide
LAn2.ipl
LAs.ide
LAs.ipl
LAs2.ide
LAs2.ipl
LAw.ide
LAw.ipl
LAw2.ide
LAw2.ipl
LaWn.ide
LaWn.ipl
LAxref.ide
data/maps/leveldes
leveldes.ide
leveldes.ipl
levelmap.ide
levelmap.ipl
levelxre.ide
seabed.ide
seabed.ipl
data/maps/SF
SFe.ide
SFe.ipl
SFn.ide
SFn.ipl
SFs.ide
SFs.ipl
SFSe.ide
SFSe.ipl
SFw.ide
SFw.ipl
SFxref.ide
data/maps/vegas
vegasE.ide
vegasE.ipl
vegasN.ide
vegasN.ipl
vegasS.ide
vegasS.ipl
vegasW.ide
vegasW.ipl
vegaxref.ide
vegaxref.ipl
data/maps/veh_mods
veh_mods.ide
data/Paths
carrec.img
NODES0.dat
NODES1.dat
NODES2.dat
NODES3.dat
NODES4.dat
NODES5.dat
NODES6.dat
NODES7.dat
NODES8.dat
NODES9.dat
NODES10.dat
NODES11.dat
NODES12.dat
NODES13.dat
NODES14.dat
NODES15.dat
NODES16.dat
NODES17.dat
NODES18.dat
NODES19.dat
NODES20.dat
NODES21.dat
NODES22.dat
NODES23.dat
NODES24.dat
NODES25.dat
NODES26.dat
NODES27.dat
NODES28.dat
NODES29.dat
NODES30.dat
NODES31.dat
NODES32.dat
NODES33.dat
NODES34.dat
NODES35.dat
NODES36.dat
NODES37.dat
NODES38.dat
NODES39.dat
NODES40.dat
NODES41.dat
NODES42.dat
NODES43.dat
NODES44.dat
NODES45.dat
NODES46.dat
NODES47.dat
NODES48.dat
NODES49.dat
NODES50.dat
NODES51.dat
NODES52.dat
NODES53.dat
NODES54.dat
NODES55.dat
NODES56.dat
NODES57.dat
NODES58.dat
NODES59.dat
NODES60.dat
NODES61.dat
NODES62.dat
NODES63.dat
ROADBLOX.dat
spath0.dat
tracks.dat
tracks2.dat
tracks3.dat
tracks4.dat
train.dat
train2.dat
data/script
main.scm --> SA Mission Builder 0.33 --> Dit is een van de hoofdbestanden, hierin zitten onder andere alle missies
script.img --> Img Tool 2 --> Bepaalde scripts die niet in de main.scm zitten zoals gokken, sporten etc.
models
models/
cutscene.img --> IMG Tool 2 --> Hierin zitten alle bestanden die in de cut-scenes gebruikt worden
effects.fxp
effectsPC.txd --> TXD Workshop --> Textuurs zoals: vlammen en rook
fonts.txd --> TXD Workshop --> Lettertype van SA
fronten1.txd --> TXD Workshop --> Textuurs van de radio zenders en de muis-cursor in het menu
fronten2.txd --> TXD Workshop --> Textuurs van de plaatjes die je in het menu tegenkomt en de map
fronten3.txd
fronten_pc.txd --> TXD Workshop --> Textuurs van de muis-cursor en verschuif-cursor in de map
gta3.img --> IMG Tool 2 --> Ook een van de hoofdbestanden van sa, hierin zitten onder andere models, textuurs, voertuigen, wapens
gta_int.img
hud.txd --> TXD Workshop --> Textuurs zoals rader iconen en de vizieren van de wapens
misc.txd --> TXD Workshop --> Banden van de auto's en motors
particle.txd --> TXD Workshop --> Veel overige textuurs
pcbtns.txd
player.img --> IMG Tool 2 --> Hierin zit onder andere alle kleding die CJ kan kopen\dragen
models/coll
peds.col --> Kams COL IO script --> bevat alle "collision info" (botsing-info) over de voetgangers
vehicles.col --> Kams COL IO script --> wordt bijna niet gebruikt, alleen de coll van vliegtuigen die gewoon door de lucht vliegen (waar je dus niet in kunt) zit erin
weapons.col --> Kams COL IO script --> wordt bijna niet gebruikt, alleen de colls van projectielen zitten erin
models/generic
air_vlo.DFF
arrow.DFF
hoop.dff
vehicle
wheels
wheels.DFF
zonecylb.DFF
models/grass
grass0_1.dff
grass0_2.dff
grass0_3.dff
grass0_4.dff
grass1_1.dff
grass1_2.dff
grass1_3.dff
grass1_4.dff
grass2_1.dff
grass2_2.dff
grass2_3.dff
grass2_4.dff
grass3_1.dff
grass3_2.dff
grass3_3.dff
grass3_4.dff
plant1.txd
plant1.dff
models/txd
intro1.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Marco's Bistro, Liberty City 1986"
intro2.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Escobar International Airport, Vice City"
INTRO3.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Vice City Docks"
intro4.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Vice Beach, outside Ken's Office"
LD_BEAT.txd --> TXD Workshop --> Bevat icoontjes voor de knoppen op de PS2
LD_BUM.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes in een badkamer ofzo (bij mijn weten niet gebruikt)
LD_CARD.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de kaarten (Black Jack enzo)
LD_CHAT.txd --> TXD Workshop --> Bevat wat vage plaatjes die iets met chatten te maken hebben
LD_DRV.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de Driving School
LD_DUAL.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "Duality"
ld_grav.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "Let's get ready to bumble"
LD_NONE.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "They crawled from Uranus"
LD_OTB.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de paardenraces
LD_OTB2.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de paardenraces
LD_PLAN.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van "Juank Air"
LD_POKE.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of ander gokspel (Black Jack denk ik)
LD_POOL.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van het poolspel
LD_RACE.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race
LD_RCE1.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race
LD_RCE2.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race
LD_RCE3.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race
LD_RCE4.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race
LD_RCE5.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race
LD_ROUL.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van roulette
ld_shtr.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "Go Go Space Monkey"
LD_SLOT.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de gokmachine
LD_SPAC.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van het spel "Duality"
LD_TATT.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van tattoeages
load0uk.txd --> TXD Workshop --> Bevat een bij mijn weten ongebruikt plaatje met copyrights enzo
loadsc0.txd --> TXD Workshop --> Bevat het plaatje dat komt na de opstartfilmpjes
loadsc1.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc2.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc3.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc4.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc5.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc6.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc7.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc8.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc9.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc10.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc11.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc12.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc13.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
loadsc14.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen
LOADSCS.txd --> TXD Workshop --> Bevat alle loadscreens (volgens mij wordt alleen deze gebruikt)
LOADSUK.txd --> TXD Workshop --> Bevat een paar loadscreens
outro.txd --> TXD Workshop --> Bevat het afsluitplaatje van Vice City
splash1.txd --> TXD Workshop --> Bevat het plaatje uit VC dat je krijgt als je naar het andere eiland gaat
splash2.txd --> TXD Workshop --> Bevat het plaatje uit VC dat je krijgt als je naar het andere eiland gaat
splash3.txd --> TXD Workshop --> Leeg
movies
GTAtitles.mpeg --> Windows Movie Maker of een ander videobewerkingsprogramma --> Opstartfilmpje (1e deel)
Logo.mpeg --> Windows Movie Maker of een ander videobewerkingsprogramma --> Opstartfilmpje (2e deel)
ReadMe
Readme.txt - Kladblok - De handleiding van SA
text
american.gxt --> SA GXT Editor --> Bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Engels
french.gxt --> SA GXT Editor --> Bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Frans
german.gxt --> SA GXT Editor --> Bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Duits
italian.gxt --> SA GXT Editor --> Bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Italiaans
spanish.gxt --> SA GXT Editor --> Bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Spaans
Met dank aan:
JGuntherS
Laatst geupdate: 12-12-05 rond 5 uur
Bewerkt: door Blaster27