Jump to content
Geplaatst:
comment_284398

Ik moet dringend een oplossing weten!

Ik heb een virus op me PC :-( ..

De naam: C:\WINDOWS\SYSTEM32\BRSS01A.EXE

Is the Trojan horse TR/Dldr.Anony.A

Het komt om de +/- 20 sec!

En dan doet me virus scanner 2 keer de melding met die naam..

Maar ik duw dan op DELETE FILE, maar het virus blijft maar komen..!!!!

Please weten jullie een goede oplossing??? Al vast heel erg bedankt!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_284403

Sommige bestandsnamen kunnen via een virusscanner niet verwijderd worden of in quarantaine geplaatst worden. Kun je niet gewoon handmatig naar de locatie van het bestand gaan en hem dan daar weghalen?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_284418

THNX!

Maar nu heb ik weer een probleem!

Als ik het bestand wil delete dan zegt hij dit (zie afbeelding)naamloos5nr.png

Weet iemand hoe ik dit kan afzeten of iemand dat ik dat bestand kan deleten? :-(

Alvast bedankt.

Geplaatst:
comment_284430

Start even je PC opnieuw op en sluit na het opnieuw opstarten alles af wat je niet strict genomen nodig hebt. Dus: geen MSN, geen Bearshare, geen Internet, geen GTA-forum, niets. Het liefst ook even geen virusscan, spywareremoval-software. Afijn: je snapt het. Probeer dan nu het bestand te verwijderen. De methode van Wesley GTA werkt op zich wel, maar als het bestandje echt in gebruik is kan je hem ook niet van naam veranderen. Probeer het nu nog eens, wellicht is het nog een restant van een eerdere actie...

Tuurlijk mag dat verwijderd worden uit taakbeheer. In principe mag je daar alles verwijderen....(maar dan doet natuurlijk uiteindelijk windows het niet meer)

Edit2: volgens mijn bescheiden mening heeft dat bestandje iets te maken met een printer....kan dat?

Bewerkt: door GTA-Sheep

Geplaatst:
comment_284457

Ik gebruik nortan anti virus volgens mij is dat wel goed!

Er zijn ook gratis virusscanners op internet te vinden!

Je kan ook nog hitman pro opzoeken dat is voor spyware enz!

Dat is heel handig, als je veel rotzooi op je pc hebt!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_284462
Ik gebruik nortan anti virus volgens mij is dat wel goed!

Er zijn ook gratis virusscanners op internet te vinden!

Je kan ook nog hitman pro opzoeken dat is voor spyware enz!

Dat is heel handig, als je veel rotzooi op je pc hebt!

Die norton heb ik liever niet.. :{

Weet iemand misschien een goede virus scanner?

Geplaatst:
comment_284464
Heel er bedankt gta-sheep! _O_

Hij is weg.

Nou nog een vraag :bonk: ,

Weet iemand een goede virus scanner?

Ik gebruik Norton Antivirus.

Als het goed is heb je daar ook een trail versie van.

Geplaatst:
comment_284605

Ik snap niet helemaal goed wat mensen tegen Norton Antvirus hebben. Draai de geregistreerde versie nu al jaren en heb nog nooit (en dus echt nog nooit) last gehad van een virus. En terwijl de hele wereld bezweek een aantal jaar geleden aan het 'I Love You' virus meldde Norton me gewoon keurig dat ie binnenkwam via de mail en verwijderde hem voor me. Ook systeemtechnisch geen punt. Het kost 1% processorsnelheid om Norton te laten meedraaien en iedere vrijdagnacht om 03.00 uur haalt ie zijn updates en scant mijn systeem. Heb geen aandelen in de firma Symantec, maar ik vind hem prima!

En ik maak even van de gelegenheid gebruik om een paar snelle blije buitelingen te maken van plezier want ik zie ineens links 600 staan...wordt nog weleens wat

Bewerkt: door GTA-Sheep

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.