Geplaatst: 9 januari 200421 jaren comment_1116 ik heb een programma waar je een auto helemaal kunt opvoeren. je kan heel veel dingen aan veranderen zoals bv: -welke benzinde soort -snelheid voertuig tot 500 km/h -abs remmen van maken en nog veel meer.... maar ik weet niet hoe ik het aan jullie kunt sturen!!! ik hoop snel een reactie!!
Geplaatst: 10 januari 200421 jaren comment_1118 -Hoe heet het programma? - en waar kun je het downloaden Dan kan GTAgames toestemming vragen of het programma ook op hun site mag staan
Geplaatst: 10 januari 200421 jaren comment_1123 welke benzinde soort? wat heb je daaraan! abs remmen van maken? remmen zijn remmen ik denk dat je het verzint
Geplaatst: 10 januari 200421 jaren comment_1127 Nee, ik begrijp hem dat progje heb ik nog ergens het is een carstat editor. Daar kan je instellen dingen zoals: - snelheid - benzine / diesel (motor geluid en snelheid van optrekken) - ABS (dan rem je beter) Ik ga hem effe zoeken.
Geplaatst: 10 januari 200421 jaren comment_1128 ow die wilk wel hebbe. Heb iemand ook een mod datje benzine moet tanken???
Geplaatst: 11 januari 200421 jaren comment_1132 ow die wilk wel hebbe. Heb iemand ook een mod datje benzine moet tanken??? IK heb er volgens mij een op www.gta3mods.de gezien, is er ook ergens een mod zodat je kun zien hoe snel je standaart gaat :o
Geplaatst: 12 januari 200421 jaren comment_1140 Die mod zou ik ook wel eens willen proberen (PS.: wat is die mod waarmee je je snelheid kan zien?)
Geplaatst: 22 januari 200421 jaren comment_1332 Die mod lijkt me ook wel cool ... die snelheid krijg je cker door een "speedometer" te downloaden... :unsure:
Geplaatst: 23 januari 200421 jaren comment_1370 Yo vette geile dildo, zou ik wel eens wille proberen. :lol:
Geplaatst: 23 januari 200421 jaren comment_1374 Yo vette geile dildo, zou ik wel eens wille proberen wa bedoel je daar precies mee? een mod dat je dat heb>>
Geplaatst: 23 januari 200421 jaren comment_1403 De carstat editor is nu te downloaden op GTAgames.nl! Directe URL: http://www.gtagames.nl/downloads/pafiledb....tion=file&id=55
Geplaatst: 24 januari 200421 jaren comment_1407 Is er ook 1 voor vc? Of werkt de deze ook voor vice city?
Geplaatst: 24 januari 200421 jaren comment_1413 Ik heb carstar nu alleen ksnap nie hoe het werkt welk bestandje moet ik eigenlijk downloaden voor carstat zodat ik het kan aan passen, niet iedere auto staat in de models map :o
Geplaatst: 24 januari 200421 jaren comment_1422 Je kan hiermee de volgende bestanden bewerken: Handling.cfg, Default.ide en Carcols.dat Die zijn te vinden in de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII\data Dan kan je die bestanden bewerken en weer opslaan.
ik heb een programma waar je een auto helemaal kunt opvoeren.
je kan heel veel dingen aan veranderen zoals bv:
-welke benzinde soort
-snelheid voertuig tot 500 km/h
-abs remmen van maken
en nog veel meer....
maar ik weet niet hoe ik het aan jullie kunt sturen!!!
ik hoop snel een reactie!!