Geplaatst: 24 december 200519 jaren comment_292619 Hey Leonardus welkom op het forum , Neem gewoon eens een foto. Misschien komt er dan in beeld dat je hem hebt gevonden. Je zou ook eens proberen op een dak te gaan staan, dan ben je hoger in de lucht en zie je hem misschien makkelijker. Veel succes en plezier nog, Ruurd31..
Geplaatst: 24 december 200519 jaren comment_292623 Naast die torens loopt een weg langzaam omhoog, die uiteindelijk uitkomt bij de sterrenwacht. Als je die weg opgaat en precies in de eerste bocht gaat staan kun je de screenshot zien. Wel helemaal in de berm gaan staan en inzoomen natuurlijk.
Geplaatst: 24 december 200519 jaren comment_292636 ik heb de ook nog wel een. op de kaart staat die niet zo goed aan geven maar er staat er 2 naast elkaar een aan de voorkant en een aan de achterkant hier is een foto de van miechien iets te groot op dat torentje een op de voorkant en een op de achterkant ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen Bewerkt: 24 december 200519 jaren door gta 88
Ik tel er maar 46 en ik moet er nog vier