Geplaatst: 15 december 200520 jaren Ik ben bezig met een mod. Namelijk moet ik men water.dat is volledig kunnen cleanen, daarmee wil ik bedoelen dat er geen water meer mag zijn in SA. Zou iemand dit voor mij kunnen doen of me uitleggen? ik zal jullie hulp eeuwig dankbaar zijn. Alvast Dank.
Geplaatst: 17 december 200520 jaren Misschien kun je water.dat verwijderen of loopt ie dan vast? Je kan ook proberen om OVER dat water heen te bouwen.
Geplaatst: 20 december 200520 jaren Auteur Nee dat verwijderen helpt niet. En ik wil zo graag verder met men mod.
Geplaatst: 20 december 200520 jaren Probeer hem eens helemaal leeg te maken, behalve het woord 'processed' op het begin van water.dat.
Geplaatst: 20 december 200520 jaren Auteur Even proberen... EDIT: Chrash. Bewerkt: 20 december 200520 jaren door Matiscus
Geplaatst: 20 december 200520 jaren Ik heb een mooie water.dat gemaakt, er zit alleen nog maar 1 vierkantje water bij (-3000.0,-3000.0) Veel plezier! water.zip
Geplaatst: 20 december 200520 jaren Eeuh, deze water.dat is voor SA (misschien doet ie t ook wel in VC) daarmee wil ik bedoelen dat er geen water meer mag zijn in SA.
Geplaatst: 20 december 200520 jaren Auteur Ik weet het. Maar ik heb VC geconverteert naar SA. Vandaar...
Ik ben bezig met een mod. Namelijk moet ik men water.dat is volledig kunnen cleanen, daarmee wil ik bedoelen dat er geen water meer mag zijn in SA. Zou iemand dit voor mij kunnen doen of me uitleggen?
ik zal jullie hulp eeuwig dankbaar zijn.
Alvast Dank.