Geplaatst: 15 december 200519 jaren comment_286272 Hey, Ik ben bezig om een Userbar te maken, alleen ik snap niet hoe je die streepjes erin doet. Kan iemand mij helpen? Pst a.u.b. geen antwoord waarin 'sneltoetsen' in voor komen, want die doen het op een of andere manier niet bij PS... Alvast bedankt! DaddyPimp
Geplaatst: 15 december 200519 jaren comment_286288 - je opent een nieuw document 6 bij 6 pixels.. - Deze zoom je zo ver mogenlijk in.... - Open een nieuwe layer ---> als het goed is heeft deze een raster anders moet je dat even doen... - Neem de pencil tool en maak dit: - Ga naar Edit --> Klik op define patern, nu vraagt hij om een naam noem het Scanlines. - Ga naar je bar en gebruik de Patern Stam Tool. Selecteerd de scanlines en teken ze op je bar. Ik hoop je geholpen te hebben... Ikkes
Geplaatst: 15 december 200519 jaren comment_286290 Hoe maak je van een plaatje een soort 3D achtig iets? Dat het een beetje schuin komt te staan! Bewerkt: 15 december 200519 jaren door -Niels-
Geplaatst: 15 december 200519 jaren comment_286293 Ik weet niet wat je bedoelt kan je het even uitleggen? Ikkes
Geplaatst: 15 december 200519 jaren comment_286296 Nee laat maar. Ik dacht dat al die andere userbars de logo's of tekens wat schuiner hadden gezet. Ik bedoel: Dat je bijv. een vierkant van de zijkant en voorkant kan zien!
Geplaatst: 15 december 200519 jaren Auteur comment_286299 - Open een nieuwe layer ---> als het goed is heeft deze een raster anders moet je dat even doen... Hoe kun je dan zo'n raster instellen?
Geplaatst: 15 december 200519 jaren comment_286301 - je opent een nieuw document 6 bij 6 pixels..- Deze zoom je zo ver mogenlijk in.... - Open een nieuwe layer ---> als het goed is heeft deze een raster anders moet je dat even doen... - Neem de pencil tool en maak dit: - Ga naar Edit --> Klik op define patern, nu vraagt hij om een naam noem het Scanlines. - Ga naar je bar en gebruik de Patern Stam Tool. Selecteerd de scanlines en teken ze op je bar. Ik hoop je geholpen te hebben... Ikkes je moet niet met 6×6 PX doen dan komen de scanlines te ver uit elkaar. Doe het met 3×3 Zoals in de bijlage. Word het veel mooier.
Geplaatst: 16 december 200519 jaren comment_286460 Het is maar wat je mooier vind, maar ja het kan inderdaad ook drie bij drie. Ikkes
Hey,
Ik ben bezig om een Userbar te maken, alleen ik snap niet hoe je die streepjes erin doet. Kan iemand mij helpen? Pst a.u.b. geen antwoord waarin 'sneltoetsen' in voor komen, want die doen het op een of andere manier niet bij PS...
Alvast bedankt!
DaddyPimp