Geplaatst: 15 december 200519 jaren comment_286286 Ik beschik nu over alle delen van Band of Brothers. En ik heb al 8 parts gezien. Het heeft zoveel indruk op mij gemaakt, tot nu toe. Dat als ik er over door dacht, dat het gebeurt was, wel kon janken. Heb je wel een part van Band of Brothers gezien? Of alle delen gezien? Zeg hier wat je er van vind. Heb je hem nog niet gezien, een dikke vette aanrader. Ik meen het je, dit gaat zoveel indruk op je maken. Of je een oorlog's-liever hebber bent of niet. Voor verdere informatie: HBO.com/band
Geplaatst: 21 december 200519 jaren comment_289867 Ik heb het ooit eens gelezen. En ze hadden het daar ook over andere film, gewoon wat er klopt en niet klopt. Maar zoals ik al zei, ik vind het evengoed een goede film. En ik weet ook dat er een waargebeurtverhaal in gestopt is. En tuurlijk, ze zijn niet elke duitser gaan tellen, dat snap ik ook wel. Ik zeg alleen wat ik vaak van mensen krijg te horen en zelf ook gelezen heb. Tja en zo kun overal wel wat op verzinnen, zoals bijv Schindlers List, waar iedereen engels spreekt met een duits of pools accent, dat vindt helemaal nergens op slaan. Maarja, dat is Hollywood nou eenmaal.... Maar die dingen die je verzint, daar gaat het toch juist om. Dat er met Troy vliegtuigen over vliegen, of dat de duitsers engels praten, of Harry Potter die niet klopt. Het zijn verschillende soorten foutjes, maar het zijn wel foutjes. En dit stond er toevallig over Saving Private Ryan. Ik ken er verder ook weinig aan doen he. Het gaat erom dat er ook maar weinig films zijn, die ook daad werkelijk kloppen. Bijv. Band of Brothers is echt met behulp van ooggetuigen gemaakt, en met behulp van intervieuws. En over deze film gaat het topic tenslotte, een naar mijn mening een geweldige serie. Vooral met die...ehm David? ofzo heet hij, hij speelt de vent die ze in het begin moet opleiden. Waartegen op het eind word gezecht: 'We groeten de rang, niet de man.' Geweldig. David Schwimmer, Ross van Friends... Tuurlijk ga ik niet ontkennen dat BoB het een steengoede serie is, ik vindt het ook 1 van de beste films die gezien heb. Ik bedoel alleen dat sommige foutjes in films onvermijdelijk zijn, je kan niet overal met een haviksoog naar kijken toch.. Maar goed, zoals gezegd gaat het hier over Band Of Brothers, en daarmee deel ik jouw mening dat het een hele hele goeie serie is....
Geplaatst: 21 december 200519 jaren comment_290343 Band of Brothers is echt 1 van de vetste oorlogfilms die er is! Alle delen zijn gewoon mooi, meeslepend en vet! Dat deel wanneer ze bij die concentratiekampen komen is erg! Wat ik ook vet vindt dat ik in sommige gebieden ben geweest met call of duty dus ik herkende het wel een beetje! Bewerkt: 21 december 200519 jaren door C-J_Redman
Geplaatst: 21 december 200519 jaren Auteur comment_290446 Band of Brothers is echt 1 van de vetste oorlogfilms die er is! Alle delen zijn gewoon mooi, meeslepend en vet!Dat deel wanneer ze bij die concentratiekampen komen is erg! Wat ik ook vet vindt dat ik in sommige gebieden ben geweest met call of duty dus ik herkende het wel een beetje! Ja, Carentan herken ik helemaal! En Brecourt ook! @Ronald & GTASpeler, hij speelt daar Captain Sobel... Heerlijk stukje op het laasts, Majoor Winters zit in de jeep, dan komt Captain Sobel langs en hij ziet Winters maar groet niet, dan roept Winters: 'Captain Sobel' en dan groeten ze. Er is niets mooier dan dat je hoger eindigt dan je leraar! Bewerkt: 21 december 200519 jaren door -Niels-
Ik beschik nu over alle delen van Band of Brothers.
En ik heb al 8 parts gezien.
Het heeft zoveel indruk op mij gemaakt, tot nu toe.
Dat als ik er over door dacht, dat het gebeurt was, wel kon janken.
Heb je wel een part van Band of Brothers gezien?
Of alle delen gezien?
Zeg hier wat je er van vind.
Heb je hem nog niet gezien, een dikke vette aanrader.
Ik meen het je, dit gaat zoveel indruk op je maken.
Of je een oorlog's-liever hebber bent of niet.
Voor verdere informatie: HBO.com/band