Jump to content
Geplaatst:
comment_286840

Ja, het is weer zover. De deelnemers hebben hun prachtige foto's weer ingestuurt, je kan ze hier bekijken!

Ongeveer anderhalve week om te stemmen, op zondag 25 december stopt het stemmen. Het stemmen gaat via het oude weggetje:

1. Piet

2. Puk

3. Hoi

Het eerste persoon wat je opnoemt krijgt 3 punten, het 2de persoon 2 en het laatste 1 punt. Je kan er natuurlijk altijd even commentaar bijgeven, dat is altijd wat leuker om te lezen :) . Ik hoop niet dat dit puur vriendjespolitiek wordt, dus hou het een beetje eerlijk. Ik denk dat je liever eerlijk wint dan vals, niet ;) ?

Ga niet vragen om tussenstanden, die geef ik wel. Dus andere mensen liever ook niet, die posts verwijder ik gewoon ;) .

Mijn stem komt nog, er zitten aardig wat mooie foto's tussen. Nog even kiezen welke ik ga opnoemen :puh: .

Veel succes aan elke deelnemer!

Stem ze!

• Reacties 65
  • Bezichtigingen 4.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_320705

En hier is dan de uitlslag!

-----------------

Gunslinger: 30

PatrickW: 29

Barcelona: 23

Ruurd31: 12

W3sl3y: 5

Nandrodavids: 3

-----------------

De dikgedrukte deelnemers gaan door, gefeliciteert :) !

• 1 maand later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_363920

Na lang wachten is de finale dan toch nog begonnen. De strijd gaat tussen PatrickW, Gunslinger en Barcelona!

Ik wens jullie allemaal veel succes, voor de stemmers, post je bericht met de naam waarop je stemt en eventueel wat leuk commentaar ;) .

>>> Door .Levi.: Tot wanneer is het stemmen?<<<

>>> Door BS: Tot 20 maart<<<

Geplaatst:
comment_363932

Mijn stem gaat naar Gunslinger, dit omdat ik zijn screens gewoon het mooiste vind. Natuurlijk is dit niet meer dan een mening van mij, de anderen zijn namelijk ook erg mooi. :)

Geplaatst:
comment_364257

Mijn stem gaat naar PatrickW. Vooral die 2e is heel leuk, met dat piraten gebeuren. Daarom valt mijn keuze er ook op. :tu:

Verder wil ik beide heren (GS en Barcelona) nog even in het zonnetje zetten, ze hebben allebeide goed geknokt tot de finale. Dat beloon ik jullie met een applaus :klap:

Geplaatst:
comment_364302

Ik ga voor PatrickW, die 1e foto vind ik wel 'stoer', een mooi luchtgevecht. (Of wat het ook wezen mag.)

De 2e foto, vind ik mooier als de 1e, komt omdat er meer te zien is, leuk gedaan. ;)

Succes verder, ook de overigen!

Geplaatst:
comment_364447

Ik stem op - Gunslinger.

Ik vind de kwalitiet niet echt top van alle foto's, maar toch kies ik voor Gunslinger omdat die 2e foto van hem toch wel knap gemaakt is en zoiets zie je niet vaak op foto's. Die foto in de straat vind ik ook erg mooi, vooral omdat het lijkt of er echt kamers zijn waar je in kan, rechts van de foto bij die balkonnen.

Geplaatst:
comment_364558

close dit topic!!

het slaat nergens meer op, kijk op wat er in het eerste bericht stond:

''Ongeveer anderhalve week om te stemmen, op zondag 25 december stopt het stemmen. Het stemmen gaat via het oude weggetje:''

dus dit topic heeft een bump van 3 maanden gemaakt? of heb ik dat nou verkeerd?

( voor het geval dat ik iets in de vorige bladzijdes niet gelezen heb, en het totaal niet klopt wat ik hier boven zeg.. breng ik me stem uit op gta-schaap

>>> Door Dizzee: Dit topic is helemaal niet gebumpt. Jij hebt namelijk de eerste post van dit topic gelezen en waar jij nu op stemt zijn de foto's van ronde 1. Voor verdere informatie, zie het bericht van ons schaap hieronder. :D<<<

>>> Door BS: Kijk in het vervolg ook wat beter, ik open niet zomaar een topic..<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.