Ja, het is weer zover. De deelnemers hebben hun prachtige foto's weer ingestuurt, je kan ze hier bekijken!
Ongeveer anderhalve week om te stemmen, op zondag 25 december stopt het stemmen. Het stemmen gaat via het oude weggetje:
1. Piet
2. Puk
3. Hoi
Het eerste persoon wat je opnoemt krijgt 3 punten, het 2de persoon 2 en het laatste 1 punt. Je kan er natuurlijk altijd even commentaar bijgeven, dat is altijd wat leuker om te lezen . Ik hoop niet dat dit puur vriendjespolitiek wordt, dus hou het een beetje eerlijk. Ik denk dat je liever eerlijk wint dan vals, niet ?
Ga niet vragen om tussenstanden, die geef ik wel. Dus andere mensen liever ook niet, die posts verwijder ik gewoon .
Mijn stem komt nog, er zitten aardig wat mooie foto's tussen. Nog even kiezen welke ik ga opnoemen .
Ja, het is weer zover. De deelnemers hebben hun prachtige foto's weer ingestuurt, je kan ze hier bekijken!
Ongeveer anderhalve week om te stemmen, op zondag 25 december stopt het stemmen. Het stemmen gaat via het oude weggetje:
Het eerste persoon wat je opnoemt krijgt 3 punten, het 2de persoon 2 en het laatste 1 punt. Je kan er natuurlijk altijd even commentaar bijgeven, dat is altijd wat leuker om te lezen
. Ik hoop niet dat dit puur vriendjespolitiek wordt, dus hou het een beetje eerlijk. Ik denk dat je liever eerlijk wint dan vals, niet
?
Ga niet vragen om tussenstanden, die geef ik wel. Dus andere mensen liever ook niet, die posts verwijder ik gewoon
.
Mijn stem komt nog, er zitten aardig wat mooie foto's tussen. Nog even kiezen welke ik ga opnoemen
.
Veel succes aan elke deelnemer!
Stem ze!