Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

End of the line

ik heb al ongeveer 20 keer (misschien nog wel meer) de "end of the line" missie gedaan, maar er lukt iets niet: over het algemeen haal ik alles wel maar wat me maar niet lukt is Sweet opvangen. Weet iemand een manier hoe het moet want als dit zo nog langer doorgaat kan ik een nieuw toetsenbord kopen (daar reageer ik me weleens op af). Alvast bedankt.

Featured Replies

Als de politieagent op Sweets vingers begint te trappen, moet je echt vol gas geven en nergens tegenaan botsen, en als je dan dicht bij de brandweerwagen bent kan je Sweet zo opvangen.

Succes ;)

Ja klopt idd General Lee.

Pas als Politie Agent op de vingers van Sweet trapt.

Dan moet je goed gaan rijden.

Daarna word het meestal nog moeilijker.

Je moet de Brandweer wagen gaan volgen. Kapot schieten helpt niet.

Je moet alleen maar schieten op de agenten , en gangs . Die over straat lopen.

De Agenten rijden zich zelf van de brug!

Edited by Wesley_GTA

• Author
Als de politieagent op Sweets vingers begint te trappen, moet je echt vol gas geven en nergens tegenaan botsen, en als je dan dicht bij de brandweerwagen bent kan je Sweet zo opvangen.

Succes ;)

eb ik gedaan, maar dan vliegt Sweet over me heen. Ook een keer viel hij eerst op m'n auto en dan glijdt ie eraf. Dan ben ik weer te dichtbij de brandweerauto, dan weer te ver weg. Is echt om gek van te worden. :bonk:

Zoals de heren al zeggen, als er op de handen van Sweet wordt geslagen moet je goed rijden.

Als er geslagen wordt op die handen (dat metertje komt in beeld), moet je precies met je auto onder de ladder gaan rijden. Dan laat Sweet zich vallen op de auto en moet je een soort drive-by einde doen. Zoals de missie "Reuting the Families".

Gebruik ook even de zoekfunctie, daar kun je ook veel informatie uit halen.

Ruurd31.. :*D

Edited by Ruurd31

Je kan je savegame ook plaatsen in het Savegame op aanvraag forum (ik heb het toipic bedacht waar het door kwam:P)LOl.

Als je het echt niet halen kan zou ik het daar posten: http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=137

Succes!

• Author

Hij is gelukt (eerste keer na het lezen van de reacties)!!! Bedankt allemaal! :)