Geplaatst: 17 december 200519 jaren comment_287430 Ik heb een object in GTA Vice City geplaatst (precies hoe Wauzie het vertelde) Waarom loopt GTA dan vast? Ik heb alles gecontroleerd: Read-only weggevinkt Validation (geen fouten gevonden) GTA3.img gecheckt (alles zit erin) VC limit Adjuster (alles staat op groen) Weet iemand misschien wat ik moet doen, of wat ik moet controleren
Geplaatst: 7 januari 200619 jaren comment_308563 Ja dat is op zich wel een goed idee , anders is je model niet tastbaar dan Maar al heb je geen COL dan krijg je geen crash
Geplaatst: 8 januari 200619 jaren Auteur comment_309095 Heb je die IPL en IDE lijnen al gezien, wat volgens jou FOUT was? (vorige Pagina)
Geplaatst: 8 januari 200619 jaren comment_309098 Oh, dat wou je weten?4794, trafficlight1, 0, -91.659, -886.01, 12.6, 1, 1, 1, -0.0180112, -0.00405386, -0.83998, 0.542303 4796, doublestreetlight2, 0, -85.763, -1084.48, 15.034, 0, 0, 0, 0, 0, -0.788011, 0.615662 4794, trafficlight1, 0, -116.659, -904.01, 12.6, 1, 1, 1, -0.0180704, 0.00360803, 0.546794, 0.837064 4798, lamppost5, 0, -106.659, -888.01, 13.034, 0, 0, 0, 0, 0, 0.573576, 0.819152 4796, doublestreetlight2, 0, -125.763, -1092.48, 15.034, 0, 0, 0, 0, 0, -0.788011, 0.615662 4796, doublestreetlight2, 0, -162.763, -1101.48, 15.034, 0, 0, 0, 0, 0, -0.788011, 0.615662 end cull end path end Dit zijn allemaal standaard vc objecten of zie ik dat verkeerd Vermeld even je ide en ipl lijn die jezelf hebt toegevoegt en ook die uit de gta_vc.dat
Geplaatst: 8 januari 200619 jaren Auteur comment_309102 Dat zie je verkeerd, het lijken standaard objecten. De standaard opjecten zijn dan namelijk: Lamppost1, Lamppost2, Lamppost3 Mtraffic1, Mtraffic2, Mtraffic3, Mtraffic4 Deze objecten heb ik zelf toegevoegt met een andere naam. Doublestreetlight1 bestaatm doublestreetlight2 heb ik zelf toegevoegt.
Geplaatst: 8 januari 200619 jaren comment_310165 Ik heb je PM ontvagen, maar vermeld even je IDE lijn
Geplaatst: 9 januari 200619 jaren Auteur comment_310728 Ik heb inmiddels ook al een treinrails toegevoegt. IDE: 4794, trafficlight1, Trafficlight1, 1, 300, 0 4796, doublestreetlight2, dynsigns, 1, 300, 0 4797, trafficlight1, Trafficlight1, 1, 300, 0 4798, lamppost5, lamppost5, 1, 300, 0 4800, railtrax_straight, railway, 1, 0, 0 4801, railtrax_lo4b, railway, 1, 300, 0 4802, railtrax_bentr, railway, 1, 300, 0 4803, railtrax_bentl, railway, 1, 300, 0 4804, railtrax_straightss, railway, 1, 300, 0 4805, railtrax_2b, railway, 1, 0, 0 IPL: 4794, trafficlight1, 0, -91.659, -886.01, 12.6, 1, 1, 1, -0.0180112, -0.00405386, -0.83998, 0.542303 4796, doublestreetlight2, 0, -85.763, -1084.48, 15.034, 0, 0, 0, 0, 0, -0.788011, 0.615662 4794, trafficlight1, 0, -116.659, -904.01, 12.6, 1, 1, 1, -0.0180704, 0.00360803, 0.546794, 0.837064 4798, lamppost5, 0, -68.659, -887.01, 15.034, 0, 0, 0, 0, 0, -0.838671, 0.544639 4796, doublestreetlight2, 0, -125.763, -1092.48, 15.034, 0, 0, 0, 0, 0, -0.788011, 0.615662 4796, doublestreetlight2, 0, -162.763, -1101.48, 15.034, 0, 0, 0, 0, 0, -0.788011, 0.615662 4798, lamppost5, 0, -45.659, -869.01, 15.034, 0, 0, 0, 0, 0, 0.636078, 0.771625 4798, lamppost5, 0, -20.659, -875.01, 15.034, 0, 0, 0, 0, 0, -0.814115, 0.580703 4798, lamppost5, 0, 0.341003, -861.01, 15.034, 0, 0, 0, 0, 0, -0.771625, -0.636078 4798, lamppost5, 0, 28.341, -872.01, 15.034, 0, 0, 0, 0, 0, 0.771625, -0.636078 4800, railtrax_straight, 0, -3.2, -893, 39.3, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1 4801, railtrax_lo4b, 0, -5.03402, -884.778, 30, 0, 0, 0, 0, 0, -0.71325, 0.700909 4802, railtrax_bentr, 0, -7.00347, -851.296, 39.3, 0, 0, 0, 0, 0, 0.941471, 0.337095 4803, railtrax_bentl, 0, -26.7035, -912.296, 39.3, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1 4804, railtrax_straightss, 0, -80.8024, -809.108, 39.6, 0, 0, 0, 0, 0, 0.744311, 0.667833 4802, railtrax_bentr, 0, -32.8035, -817.196, 39.3, 0, 0, 0, 0, 0, 0.743965, 0.668219 4801, railtrax_lo4b, 0, -5.03402, -847.778, 30, 0, 0, 0, 0, 0, -0.71325, 0.700909 4804, railtrax_straightss, 0, -124.402, -808.808, 39.9, 0, 0, 0, 0, 0, 0.744311, 0.667833 4804, railtrax_straightss, 0, -169.102, -808.408, 40.2, 0, 0, 0, 0, 0, 0.744311, 0.667833 4801, railtrax_lo4b, 0, -102.934, -807.078, 29.7, 0, 0, 0, 0, 0, 0.00872654, 0.999962 4801, railtrax_lo4b, 0, -162.934, -807.078, 29.7, 0, 0, 0, 0, 0, 0.00872654, 0.999962 4800, railtrax_straight, 0, -210.3, -805.3, 40.3, 0, 0, 0, 0.00820163, 0.00783765, 0.72292, 0.690838 4800, railtrax_straight, 0, -254.5, -803.2, 40.3, 0, 0, 0, 0.00820163, 0.00783765, 0.72292, 0.690838 4800, railtrax_straight, 0, -299.8, -801.2, 40.3, 0, 0, 0, 0.00820163, 0.00783765, 0.72292, 0.690838 4800, railtrax_straight, 0, -343.8, -799.2, 40.3, 0, 0, 0, 0.00820163, 0.00783765, 0.72292, 0.690838 4800, railtrax_straight, 0, -387.8, -797.3, 40.3, 0, 0, 0, 0.00820163, 0.00783765, 0.72292, 0.690838 4801, railtrax_lo4b, 0, -102.934, -807.078, 1.3, 0, 0, 0, 0, 0, 0.00872654, 0.999962 4801, railtrax_lo4b, 0, -162.934, -807.078, 0.100001, 0, 0, 0, 0, 0, 0.00872654, 0.999962 4800, railtrax_straight, 0, -3.2, -938.3, 39.3, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1 4805, railtrax_2b, 0, -3.2, -893, 39.3, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1 4800, railtrax_straight, 0, -3.2, -982.7, 33.7, 0, 0, 0, -0.122735, 0, 0, 0.992439 4800, railtrax_straight, 0, -3.2, -1027.2, 28.1, 0, 0, 0, -0.00436322, 0, 0, 0.99999 4800, railtrax_straight, 0, -3.2, -1072, 27.8, 0, 0, 0, -0.00436322, 0, 0, 0.99999 4800, railtrax_straight, 0, -3.2, -1117, 27.8, 0, 0, 0, -0.00436322, 0, 0, 0.99999 P.S. Dit staat in Washington Beach, of zou dat niet mogen?
Geplaatst: 10 januari 200619 jaren Auteur comment_311436 [b]Hij doet het eindelijk! [/b] Op één voorwaarde na. Ik moet iets veranderen (bijv. de brandkraan heb ik omgetoverd tot een lantaarnpaal) Officieel zou het op deze manier niet moeten. Ik wil graag weten op welke manier wel. Want zoals ik al zei: Als ik geheel een nieuw object toevoegt, dan loopt Vice City vast. Dus: Ik moet een object vervangen en dan een ander object ervoor in de plaats zetten. ik weet dat dit niet de goeie manier is, maar als ik het anders doe dan Crasht Vice City gewoon!!!
Geplaatst: 13 januari 200619 jaren comment_313993 je kunt je bericht ook gewoon editen ipv van dubbelposten
Ik heb een object in GTA Vice City geplaatst (precies hoe Wauzie het vertelde)
Waarom loopt GTA dan vast?
Ik heb alles gecontroleerd:
Read-only weggevinkt
Validation (geen fouten gevonden)
GTA3.img gecheckt (alles zit erin)
VC limit Adjuster (alles staat op groen)
Weet iemand misschien wat ik moet doen, of wat ik moet controleren


