January 10, 200422 yr Als ik een hoertje opneem snachts dan zie ik helaas niet de auto bewegen hoe komt dat
January 10, 200422 yr Dat is het niet! Als ze in je auto zit moet je naar een afgelegen plek rijden! Dan werkt het! :lol:
January 11, 200422 yr Author Dat is het niet!Als ze in je auto zit moet je naar een afgelegen plek rijden! Dan werkt het! :lol: weet jij ee afgelegen plek in Liberty city, overal rijen wel ergens wagens
January 17, 200422 yr Dat is het niet!Als ze in je auto zit moet je naar een afgelegen plek rijden! Dan werkt het! :lol: weet jij ee afgelegen plek in Liberty city, overal rijen wel ergens wagens bij je huis of in het steegje achter de sex club
January 20, 200422 yr YO, Er zijn genoeg afgelegen plekken in onze oude Liberty City, vooral op de 1e eiland, bijvoorbeeld bij 8-balls ofzow (ik kan het me niet meer zow goed herrinderen ). daar is't heel leeg!! Er is tog ook een strand?? daar kan het tog ook?? eakollo (at) hotmail DOT com
Als ik een hoertje opneem snachts dan zie ik helaas niet de auto bewegen hoe komt dat