Geplaatst: 18 december 200519 jaren comment_287968 Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar dat leverde niet een goed antwoord op mijn vraag. ALs ik de cheat:stilllikedressingup gebruik gebeurt er niks,hoe kan dit? Het lijkt me namelijk wel leuk om in een ander pakkie rond te lopen Bedankt als je het weet
Geplaatst: 18 december 200519 jaren comment_287987 Dit is toch echt de juiste cheat, ik heb hem ook veel gebruikt en hij werkt altijd bij mij, dus dit is wel raar.
Geplaatst: 18 december 200519 jaren comment_287993 Het kan zijn dat je hem verkeerd typt, of je draagt een gedownloade Skin. Doe gewoon de standaard skin van Tommy en probeer het.
Geplaatst: 18 december 200519 jaren comment_287994 Zorg er wel voor dat je hem volledig goed intypt, vooral bij die 3 'l's achter elkaar: stilllikedressingup. Als het goed is moet het gewoon lukken.
Geplaatst: 18 december 200519 jaren Auteur comment_288157 Zorg er wel voor dat je hem volledig goed intypt, vooral bij die 3 'l's achter elkaar: stilllikedressingup. Als het goed is moet het gewoon lukken. Thnx Nandrodavids,ik was een l vergeten. Slotje graag
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar dat leverde niet een goed antwoord op mijn vraag.
ALs ik de cheat:stilllikedressingup gebruik gebeurt er niks,hoe kan dit?
Het lijkt me namelijk wel leuk om in een ander pakkie rond te lopen
Bedankt als je het weet