Jump to content
  • Reacties 251
  • Bezichtigingen 49.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_377469

Noodzakelijke bugs zullen gefixed worden (bv. een spawnbug > je staat vast als je spawned).

Kleinere bugs zullen pas later gefixed worden, de betafase van SA:MP zal ook niet zolang gaan duren :)

Bewerkt: door Azer

Geplaatst:
comment_379287

Ik heb wel wat bugjes gevonden:

• Je zie iemand met een paracute in de auto
  • Je kan soms je paracute niet uit doen
  • Sommige dingen van je SFX vallen weg

maar de weapon sync is echt meesterlijk sloom as hell :klap::klap::klap:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_379299
Ik heb wel wat bugjes gevonden:
  • Je zie iemand met een paracute in de auto
  • Je kan soms je paracute niet uit doen
  • Sommige dingen van je SFX vallen weg

SFX en parachute waren al bekend, zal van die parachute in je voertuig wel ff doorgeven :)
Geplaatst:
comment_379366

Weet iemand hoe je een drive-by doet als je zelf de auto niet aan het besturen bent?

En ik heb vandaag een paar keer gehad dat als ik de ander voor z'n kop :puh: wou schieten dat er dan geen health van me tegenstander afging, meestal doet ie het gewoon wel maar er zijn af en toe momenten dat ie raar doet.

Geplaatst:
comment_379413

Alle auto's rijden evensnel en soms valt het motorgeluid weg.En als je vliegt flikkert je beeld soms. :? Ik hoop dat Mta : DM beter wordt...

Bewerkt: door Velaro

Geplaatst:
comment_379431
Alle auto's rijden evensnel en soms valt het motorgeluid weg.En als je vliegt flikkert je beeld soms. :? Ik hoop dat Mta : DM beter wordt...

Lol Velaro ..

Dit is nog de BETA.. De andere versie's zullen een grote verandering zijn. Bij VC vond ik de MP erg geslaagd.

Geplaatst:
comment_379470

Zelf vind ik dat het nu al een erg geslaagde MP is!

De synch is echt de beste die ik ooit bij een GTA mp heb gezien!

Die bugs vallen ook wel mee ik heb net 3 uur non-stop kunnen gamen :engel:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_379474

ha MTA:SA DM beter?.... heb je al naar de vehiclesync van MTA gekeken?...

iig RTS, je hebt waarschijnlijk alleen een DM gamemode gespeeld? eerlijk ben ik het wel met je eens dat standaard DM saai is, maar bepaalde gamemodes zoals Manhunt, CTW, Rivershell, Freighter & Aera51 maken het juist leuk :) (en wie wat er nog komt na de uiteindelijke release...)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.