Geplaatst: 19 december 200519 jaren comment_288678 nice >>> Door .Levi.: Graag wat meer inhoud in je post dan wat je nu doet, vertel waarom nice en wat je er goed aan vondt bijvoorbeeld.<<<
Geplaatst: 6 januari 200619 jaren comment_304904 dit kwam bij mijn uit!!! want ik heb hem iets anders gemaakt! en dat ene van Scanlines ofzo iets stond er niet bij !!!! ik heb photoshop cs2 !! want sommige dingen vond ik niet zo duidelijk uitgelegd wat je precies bedoelde! zoals bijv je hele render uitrekken!! welke render? welke layer??
Geplaatst: 10 januari 200619 jaren comment_312069 dit kwam bij mijn uit!!! want ik heb hem iets anders gemaakt! en dat ene van Scanlines ofzo iets stond er niet bij !!!! ik heb photoshop cs2 !! want sommige dingen vond ik niet zo duidelijk uitgelegd wat je precies bedoelde! zoals bijv je hele render uitrekken!! welke render? welke layer?? Render uittrekken betekent volgens mij je render wat verder uitlerkaar trekken en je layer is een soort bestandje wat je aan maakt met bijv. je tekst weet niet echt hoe je het eigelijk moet uitleggen.
Geplaatst: 11 januari 200619 jaren comment_312606 dit kwam bij mijn uit!!! want ik heb hem iets anders gemaakt! en dat ene van Scanlines ofzo iets stond er niet bij !!!! ik heb photoshop cs2 !! want sommige dingen vond ik niet zo duidelijk uitgelegd wat je precies bedoelde! zoals bijv je hele render uitrekken!! welke render? welke layer?? Render uittrekken betekent volgens mij je render wat verder uitlerkaar trekken en je layer is een soort bestandje wat je aan maakt met bijv. je tekst weet niet echt hoe je het eigelijk moet uitleggen. nee gut hij bedoelt hoe je dat moet doen
Succes!