Geplaatst: 19 december 200519 jaren comment_288711 hey, ik was aant spelen op gta san andreas en ik paseer een basketbal veld en ik zeg : ik ga maar eens gaan basketballen, en toen ik aant spelen was ondekte ik iets die ik nog niet wist en ik heb 3 truckjes ondekt, ik weet niet of ze al bekend zijn maar ik ga ze toch eens posten voor wie ze nog niet weet ... (ps2) 1.Je rent naar je basketbalring, drukt op x en Cj gaat naar de basketbalring springen en blijft ff hangen. 2.Je staat stil en drukt op vierkantje en de bal gaat over Cj's armen rollen (je moet maar eens proberen). 3.Je staat stil en drukt op cirkeltje en Cj draait de bal op zijn vinger rond. En als het al bekend is moet je het maar zeggen maar ik wist het alszins nog niet ...mss zijn er nog andere truckjes dan moet je het ook maar zeggen ... grtzzzzzzzz ILoveGta ...
Geplaatst: 19 december 200519 jaren comment_288729 Met de PC versie heb ik 1 wel eens gedaan maar 2 heb ik nog nooit gehad. 3 Had ik volgens mij vanmiddag gedaan al kan ik dat momenteel niet met 100% zekerheid zegge.
Geplaatst: 19 december 200519 jaren comment_288733 Dit was inderdaad al gevonden, maar toch leuk gevonden
Geplaatst: 19 december 200519 jaren Auteur comment_289055 ja wat gebeurt er dan want nu kan ik niet meer spelen ...
Geplaatst: 20 december 200519 jaren comment_289720 bij de xbox moet je op de rode en voor de andere truc blauwe knop drukken.
Geplaatst: 21 december 200519 jaren comment_290465 Er zijn meerdere basketbal velden. Ik noem wel even een hele bekende, in de GroveStreet naast het huis van Sweet is een basketbal veldje. Je kan hem niet missen, alleen als je in Madd Dogg mansion hebt gesaved ligt er geen basketball. Ruurd31..
Geplaatst: 21 december 200519 jaren comment_290519 het was al bekend maar je kan het beter zeggen en hopen dat het nog uniek is of iets niet zeggen dat dan niet uniek is als er nog zo iets leuk is zeg het dan he GREETZZZ VAN DRIVERX250 :
Geplaatst: 24 december 200519 jaren comment_292431 Zeer leuk voor je, maar er zijn mensen die wel wat hebben aan die tips en dan hebben we een reactie als de jouwe al helemaal niet nodig. Post de volgende keer wat zinnigs.
hey,
ik was aant spelen op gta san andreas en ik paseer een basketbal veld en ik zeg : ik ga maar
eens gaan basketballen, en toen ik aant spelen was ondekte ik iets die ik nog niet wist en ik
heb 3 truckjes ondekt, ik weet niet of ze al bekend zijn maar ik ga ze toch eens posten voor wie
ze nog niet weet ... (ps2)
1.Je rent naar je basketbalring, drukt op x en Cj gaat naar de basketbalring springen en blijft ff hangen.
2.Je staat stil en drukt op vierkantje en de bal gaat over Cj's armen rollen (je moet maar eens proberen).
3.Je staat stil en drukt op cirkeltje en Cj draait de bal op zijn vinger rond.
En als het al bekend is moet je het maar zeggen maar ik wist het alszins nog niet ...mss zijn er
nog andere truckjes dan moet je het ook maar zeggen ...
grtzzzzzzzz ILoveGta ...