Geplaatst: 19 december 200519 jaren comment_288711 hey, ik was aant spelen op gta san andreas en ik paseer een basketbal veld en ik zeg : ik ga maar eens gaan basketballen, en toen ik aant spelen was ondekte ik iets die ik nog niet wist en ik heb 3 truckjes ondekt, ik weet niet of ze al bekend zijn maar ik ga ze toch eens posten voor wie ze nog niet weet ... (ps2) 1.Je rent naar je basketbalring, drukt op x en Cj gaat naar de basketbalring springen en blijft ff hangen. 2.Je staat stil en drukt op vierkantje en de bal gaat over Cj's armen rollen (je moet maar eens proberen). 3.Je staat stil en drukt op cirkeltje en Cj draait de bal op zijn vinger rond. En als het al bekend is moet je het maar zeggen maar ik wist het alszins nog niet ...mss zijn er nog andere truckjes dan moet je het ook maar zeggen ... grtzzzzzzzz ILoveGta ...
Geplaatst: 24 december 200519 jaren comment_292445 en hoe doe je dit dan op de pc?? Met Return/enter pak je de basketbal op. Dan kun je lopen dat is gewoon zoals je altijd loopt. Schieten die je met spatie. Junken doe je als je op de korf afloopt en spatie indrukken. Ruurd31.. Bewerkt: 24 december 200519 jaren door Ruurd31
Geplaatst: 24 december 200519 jaren comment_292567 Maar ik kan nergens een potje basketballen, geen bal te vinden!!!!
Geplaatst: 24 december 200519 jaren comment_292572 Heb je gesaved in Madd Dogg's Crib, zoja dan kan je nu niet meer basketballen.
Geplaatst: 24 december 200519 jaren comment_292667 2 & 3 had ik zelf al uitgevonden 1 wist ik nog niet dus bedankt!!!!
Geplaatst: 25 december 200519 jaren comment_292894 maar als je het spel dus een x hebt opgeslagen in mad doggs crib dan kan je NOOIT meer in het spel basketballen? ??
Geplaatst: 25 december 200519 jaren comment_292898 Bij sommigen mensen is het zo en bij anderen dan weer niet. (waaronder bij mezelf)
Geplaatst: 25 december 200519 jaren Auteur comment_292945 maar ik heb die trucs gevonden maar zijn er nog meer dat kan he ...
Geplaatst: 25 december 200519 jaren comment_292951 hoe kan je op de pc versie je parachute tevoorschijn laten komen?
Geplaatst: 25 december 200519 jaren comment_292952 Er is ook een Basketbal Challenge, als je basketballen gaat komt dat vanzelf linksboven in het beeld hoe je starten moet. Zelf heb ik die Challenge nog niet gedaan, maar hij is er wel. Uiterraad telt hij niet mee voor de 100%. Ruurd31..
Geplaatst: 25 december 200519 jaren comment_292954 hoe kan je op de pc versie je parachute tevoorschijn laten komen? Met de scroller van je muis kan je tussen slots in je inventory wisselen totdat je een parachute op je rug ziet. ( kan enkel wanneer je een parachute hebt gevonden of de vliegschool hebt uitgespeeld en je in een vliegtuig stapt) Om je parachute te openen moet je op de linkermuisknop drukken, zelfde toets waarmee je schiet dus.
Geplaatst: 25 december 200519 jaren comment_292957 Er is ook een Basketbal Challenge, als je basketballen gaat komt dat vanzelf linksboven in het beeld hoe je starten moet. Zelf heb ik die Challenge nog niet gedaan, maar hij is er wel. Uiterraad telt hij niet mee voor de 100%.Ruurd31.. Ik quote mijzelf even om door te gaan over die challenge. Als ik die challenge wil starten krijg ik dit: Weet iemand misschien hoe je deze challenge start? Met <linker shift> kun je een truckje doen met de bal. Ruurd31..
Geplaatst: 25 december 200519 jaren comment_292988 hoe kan je op de pc versie je parachute tevoorschijn laten komen? Met de scroller van je muis kan je tussen slots in je inventory wisselen totdat je een parachute op je rug ziet. ( kan enkel wanneer je een parachute hebt gevonden of de vliegschool hebt uitgespeeld en je in een vliegtuig stapt) Om je parachute te openen moet je op de linkermuisknop drukken, zelfde toets waarmee je schiet dus. dankjewel voor de reactie btw.ik kom ook van belgie
Geplaatst: 25 december 200519 jaren comment_293039 Er is ook een Basketbal Challenge, als je basketballen gaat komt dat vanzelf linksboven in het beeld hoe je starten moet. Zelf heb ik die Challenge nog niet gedaan, maar hij is er wel. Uiterraad telt hij niet mee voor de 100%. Ruurd31.. Ik quote mijzelf even om door te gaan over die challenge. Als ik die challenge wil starten krijg ik dit: Weet iemand misschien hoe je deze challenge start? Met <linker shift> kun je een truckje doen met de bal. Ruurd31.. Hmmm, volgens mij wilt mmb zeggen:midelste muis knop heb je dat al eens geprobeerd ? Bewerkt: 25 december 200519 jaren door Tim Van Vynckt
Geplaatst: 26 december 200519 jaren comment_293397 MMB=Middle Mouse Button---Middel muis knop Dus als je daar op drukt heb je misschien de Challenge Mode
hey,
ik was aant spelen op gta san andreas en ik paseer een basketbal veld en ik zeg : ik ga maar
eens gaan basketballen, en toen ik aant spelen was ondekte ik iets die ik nog niet wist en ik
heb 3 truckjes ondekt, ik weet niet of ze al bekend zijn maar ik ga ze toch eens posten voor wie
ze nog niet weet ... (ps2)
1.Je rent naar je basketbalring, drukt op x en Cj gaat naar de basketbalring springen en blijft ff hangen.
2.Je staat stil en drukt op vierkantje en de bal gaat over Cj's armen rollen (je moet maar eens proberen).
3.Je staat stil en drukt op cirkeltje en Cj draait de bal op zijn vinger rond.
En als het al bekend is moet je het maar zeggen maar ik wist het alszins nog niet ...mss zijn er
nog andere truckjes dan moet je het ook maar zeggen ...
grtzzzzzzzz ILoveGta ...