Geplaatst: 19 december 200519 jaren comment_288844 Zo'n topic is er al. Klik Volgende keer beter kijken. General Lee
Geplaatst: 19 december 200519 jaren Auteur comment_288851 ow sorry ni gezien. der is trouwens iets mis me mijne poll.
Geplaatst: 25 december 200519 jaren comment_293185 Er staat maar 1 keuze bij ? Maargoed : Ik vind gewoon dat het een leuke en mooie stad moet worden,hoe groot hij word/is maakt niet uit,het moet natuurlijk niet overdreven klein zijn,ook moet je veel vrijheid hebben
Geplaatst: 30 december 200519 jaren comment_297198 Ik hoop zeker wel dat ie nog groter word want ik ken SA wel zo onderhand vanuit mn brein.
Geplaatst: 6 januari 200619 jaren comment_305420 Van mij mag ie heel groot worden dat je kan verdwalen!!! en dat je een uur aan het rijden bent in werkelijkheid!!! Ik heb er alles voor over ik speel toch geen andere games op mijn computer!!
Geplaatst: 6 januari 200619 jaren comment_305428 Het kan zijn dat je mischien in next gta skateboards,rollskates en veel meer gebouwen binnenkan,maar dat het eiland kleiner zal zijn. (zoals gta 3 dat geen motors had,was zeer groot, t.o.v vice city heeft motors maar niet echt groot) het kan dus ook zijn dat er enkel een skateboard of andere graphic wordt toegevoegd,maar dat het eiland evengroot of groter wordt. voor mij mag het eiland zoals san andreas blijven,maar wel wat meer voertuigen en open gebouwen. laten we afwachten.
ik hoop en denk dat hij groter zal worden.