Geplaatst: 20 december 200519 jaren comment_289520 ey, ik heb hier een paar filmpjes van een racegame genaamd Need For Speed Porsche Unleashed. (word ook wel porsche 2000 genoemd) Ik heb pas een beetje uitgevonden hoe alles werkt dus niet alles is mooi. Filmpje 1 Hier een link van de website waar al mijn filmpjes staan. Mijn Website Ik hoop dat jullie hem mooi vinden. Tips en commentaar hier plaatsen alsjeblieft!!! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst: 20 december 200519 jaren comment_289530 Het is erg leuk gemaakt! Alleen het stoterd soms in die filmpje... Voor de rest, is het echt super! Proficiat!
Geplaatst: 20 december 200519 jaren Auteur comment_289533 Ik denk dat dat aan je PC ligt maar ik zal eens kijken maar bij al mijn vrienden doet hij het dus.. Maar bedankt! Heb je die andere ook gezien??
Geplaatst: 20 december 200519 jaren comment_289555 Mooie site! Ik kan die film niet afspelen :S Zal wel aan mijn computer liggen, komt vaker voor...
Geplaatst: 20 december 200519 jaren comment_289711 Leuk gemaakt! Hoe heet trouwens dat liedje bij het eerste filmpje?
Geplaatst: 22 december 200519 jaren comment_291045 Wel een leuk filmpje Maar dat liedje komt toch uit Gta1? Weet iemand precies hoe dit liedje heet?
Geplaatst: 23 december 200519 jaren Auteur comment_291862 thnx allemaal en ja dat liedje staat bij mij vernoemd naar : Gta- gta theme song ik hoop dat je hem kan vinden
ey, ik heb hier een paar filmpjes van een racegame genaamd Need For Speed Porsche Unleashed.
(word ook wel porsche 2000 genoemd)
Ik heb pas een beetje uitgevonden hoe alles werkt dus niet alles is mooi.
Filmpje 1
Hier een link van de website waar al mijn filmpjes staan.
Mijn Website
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.
Tips en commentaar hier plaatsen alsjeblieft!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------