Geplaatst: 20 december 200519 jaren comment_289738 Ik ben nu bij een missie en ik zou niet weten wat ik moet doen ik moet naar een whitnes protection house ofzo en dan weet ik het al niet meer. De naam van die missie weet ik niet meer maar heb wel een plaatje.
Geplaatst: 20 december 200519 jaren comment_289754 Als ik het me goed herinner is het de bedoeling om granaten of molotov cocktails door het open raam te gooien, om zo te proberen de getuige te vermoorden. Het raam is te zien op de screen die je gepost hebt.
Geplaatst: 20 december 200519 jaren Auteur comment_289776 Jup dat is juist. Alleen moest ik 3 keer naar de ammunation om nieuwe granaten te halen.
Geplaatst: 20 december 200519 jaren comment_289786 Je moet eerst één granaat naar binnen hebben gegooid, daarna komt er een auto met de verdachte de garage uit. Die moet je achtervolgen en steeds beuken.
Geplaatst: 20 december 200519 jaren comment_289789 Tip: Zet een zwaar voertuig voor de garage deur; de auto kan niet wegrijden en het enige wat jij hoeft te doen is wat granaten bij die 2 auto's te gooien..
Geplaatst: 19 mei 200619 jaren comment_419579 Ik schiet meestal met een bazooka in da raampje, dan komt die er ook uit en zo kun je die auto ook meteen opblaze
Geplaatst: 19 juli 200618 jaren comment_471593 Als je toch met granaten gaat gooien: ga op verschillenden plaatsen staan. Dus als je te dichtbij staat zodat hij achter je neerkomt, ga je achteruit. komt hij voor je neer, sta je te ver naar achteren. Experimenteer zo een beetje. Tips: Maak een blokkade aan de kant waar hij eruit rijdt (rechts van het gebouw) Gebruik een bazooka
Geplaatst: 21 juli 200618 jaren comment_472727 Alle hints zijn goed... >>> Door GTA-Sheep: Uitsluitend posten als je iets zinnigs te melden hebt. Dit is spam en is niet toegestaan op het forum<<<
Ik ben nu bij een missie en ik zou niet weten wat ik moet doen ik moet naar een whitnes protection house ofzo en dan weet ik het al niet meer. De naam van die missie weet ik niet meer maar heb wel een plaatje.