December 22, 200520 yr Hey Ik heb een vraagje weet iemand hoe je je eigen mp3's kan laten afspelen in GTA??? op de radio! thnx !
December 22, 200520 yr Je kan onder kopje downloads op de Officieele Site een programma vinden waarmee je CD's kan rippen en in het spel kan converteren. Je kan alleen geen MP3's vanuit je PSP in het spel zetten en het programma werkt niet met gekopieerde CD's... Wel zo legaal.
December 23, 200520 yr Je kan alleen geen MP3's vanuit je PSP in het spel zetten en het programma werkt niet met gekopieerde CD's... Wel zo legaal. Dat kan ik wel. Het lukt hoor met gekopieerde cd's of zelfgeschreven cd's. >>> Door Dizzee: Er wordt hier niet over warez of dergelijke gesproken, dit is tegen de regels. <<<
February 28, 200620 yr Maar er moeten toch al programma's bestaan waarmee je rechtstreeks mp3's in de game kan zetten?. Dit ga ik even uitzoeken.
February 28, 200620 yr Maar er moeten toch al programma's bestaan waarmee je rechtstreeks mp3's in de game kan zetten?.Dit ga ik even uitzoeken. Kan niet alleen via het programma van R*
February 28, 200620 yr Ja maar misschien bestaan er programmas waarmee je mp3 files kunt omzetten naar gta files.
February 28, 200620 yr Ja, ik heb een tooltje gevonden om mp3 files in GTA:LCS te zetten. Ik ga hier direct (of misschien morgen) een tut over maken.
March 1, 200620 yr http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=23377 Edited March 1, 200620 yr by Godrax
Hey
Ik heb een vraagje weet iemand hoe je je eigen mp3's kan laten afspelen in GTA??? op de radio!
thnx !