Jump to content
Geplaatst:
comment_22023

Ik ben nu bezig met een nieuw onderzoek. Er staan al wat dingen op dit forum (jullie zijn ook snel met dingen zien, zeg!), maar ik maak gewoon even een soort "Complicate", samen met wat dingen die ik gezien heb.

(Ik vraag mensen hun mening hier te posten na het gezien te hebben. Zo weet ik of ik de komende periode door moet gaan, of het af moet kappen.)

---------------

Update!

M'n onderzoek is klaar en staat gepost op m'n website. Het heet "Seeking San Andreas.." en het is zeker het grootste onderzoek wat ik tot nu toe heb gehouden en ik heb veel gevonden. Veel leesplezier!

Hier kun je het onderzoek lezen

(Sorry dat ik hem niet op het forum post, maar dat zou teveel posts kosten)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_24486
Wauw word AAliyah de nieuwe Candy Suxxxx????, ik denk het wel

denk niet dat R* dat doet , anders krijgt R* boze familieleden op hun kop....ik bedoel hoe zou jij het vinden om je overleden dochter terug te zien als een hoertje in een GTA game <_< ik bedoel maar

Geplaatst:
comment_24487

Misschien dat je wel iets ziet als (als het werkelijk Aaliyah voor moet stellen, uit respect) mensen voor haar ziet bidden.

Dit is natuurlijk tegenstrijdig met dat Aaliyah toen nog leefde, en overigens niet eens bekend was ...

Geplaatst:
comment_24548

Misschien is ze een filmster die wel het leven van de ghetto heeft kunnen verlaten, en wil ze niet eens meer met Cj praten, omdat hij er niet was toen hun moeder overleed, en is ze boos door wat er met hun jongere broertje is gebeurd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.