Geplaatst: 22 december 200519 jaren comment_290922 Wapens by Ywa*NL Ik ga geen guns modificeren maar grenades enzo. Naar leukere versies. Wapens Grenade -> Basketbal --- REL Screenshot(s): Download link: ZIP Archief - RAR Archief Idee: Jarno (Mezelf ) Fototoestel -> Digitale camera --- WIP Screenshot(s): Geen Download link: Geen Percentage af: 20% Idee: DaddyPimp Ideeën Heb je een leuk idee? Reageer dan in dit topic Bewerkt: 23 december 200519 jaren door Jarno
Geplaatst: 23 december 200519 jaren comment_291812 Ja maar het ding is, er valt bijna niks te zien aan het goede gedeelte van de cam:puh:
Geplaatst: 26 december 200519 jaren comment_293733 Die basketbal had je toch eerst ook voor VC gemaakt . Altijd leuk die kleine modificaties
Geplaatst: 26 december 200519 jaren comment_293747 misschien kun jij de gsm maken en vervangen door die lelijke toestel van gta sa ik zou heel erg graag een Siemens SF65 in mijn gta sa willen hebben want ik heb zo'n gsm
Geplaatst: 4 januari 200619 jaren comment_301889 knuppel--------->>> zo'n opblaasknuppel die je ook op de kermis kan winnnen
Geplaatst: 4 januari 200619 jaren Auteur comment_301891 Beetje zonde om te bumpen. Ben druk bezig met andere dingen.
Geplaatst: 7 januari 200619 jaren comment_306986 tennisbal als granaat en tennis racket om die af te vuren ook een verfkan als granaat als die dan ontplofd heel grove street onder verf een gewone zaag inplaats van kettingzaag een watterpijp als mollotov ...
Wapens by Ywa*NL
Ik ga geen guns modificeren maar grenades enzo. Naar leukere versies.
Wapens
Grenade -> Basketbal --- REL
Screenshot(s):
Download link: ZIP Archief - RAR Archief
Idee: Jarno (Mezelf
)
Fototoestel -> Digitale camera --- WIP
Screenshot(s): Geen
Download link: Geen
Percentage af: 20%
Idee: DaddyPimp
Ideeën