Geplaatst: 22 augustus 200420 jaren comment_22028 Ik heb ergens gelezen dat je de skin van de ambulange en van de brandweer kan kopieren en zelf kan gebruiken. ik d8 dat het nix was in ging verder kijken. maar nu wil ik tog weten hoe ik dat nou kan doen :huh: kan iemand mij dat uitleggen plz! ondzettend bedankt
Geplaatst: 22 augustus 200420 jaren comment_22033 Ik weet het niet zeker maar ik denk dat je met img tool uit gta3.img moet halen fireman.txt en dan met txt viewer een bmp ervan maken en dan in je skins zetten dat zou moeten lukken.
Geplaatst: 22 augustus 200420 jaren comment_22054 Natuurlijk eerst bewerken he. Met paint maar ik doe het altijd met adobe photoshop
Geplaatst: 22 augustus 200420 jaren comment_22096 De texture bestanden heten trouwens TXD, en het tool het viceTXD, maar er zijn ook wel andere tools beschikbaar om textures in TXD's om te zetten naar bmp..
Geplaatst: 24 augustus 200420 jaren comment_22649 volgus mij kan dat ook als je istilllikedressingup intypt als code :blink: , na een paar keer krijg je die skin vanzelf wel dag ik (een paar seconden nadat ik dit hep getypt hep ik me knie gestote, PIJN!) <_< Bewerkt: 24 augustus 200420 jaren door bosgazt
Ik heb ergens gelezen dat je de skin van de ambulange en van de brandweer kan kopieren en zelf kan gebruiken.
ik d8 dat het nix was in ging verder kijken.
maar nu wil ik tog weten hoe ik dat nou kan doen :huh:
kan iemand mij dat uitleggen plz!
ondzettend bedankt