Geplaatst: 23 december 200519 jaren comment_291635 Nu alle bestanden verloren zijn gegaan moet ik helemaal opnieuw beginnen.. Maar hij is terug met meer puberale grappen, onzinnige dingen, verwijzingen, en andere shit Screenshots (Het zijn alleen nog billboards, maar de rest komt ): 23 December 24 December PB me als je leuke ideëen hebt normale leden krijgen geen eigen winkel, superleden en hoger wel Goeie Ideëen die ik maak: "The Stripper" - Done W3sl3y's Winkel - 50 % WNF -> WTF Bewerkt: 24 december 200519 jaren door Headcrab
Geplaatst: 23 december 200519 jaren comment_291649 Je bent weer begonnen jongen! Geweldig... ja ik denk dat we nog wel een paar leuke dingentjes hadden liggen toch? Oja, doe mij even een winkel aub Leuk dat je er weer aan begint.
Geplaatst: 23 december 200519 jaren comment_291659 Ziet er mooi uit . Heb je misschien nog enkele bestanden nodig, zodat je bijv. ook een Super de Koe in het spel wilt hebben . Ik doe nl. zelf eigenlijk niks meer aan de prijzenoorlog mod en misschien kunnen jullie deze bestanden gebruiken en eventueel verwerken in je mod. PM me of contacteer me op MSN. Verder wens ik je nog heel veel succes !
Geplaatst: 23 december 200519 jaren comment_291753 Mijn complimenten. Er zitten wel grappige tussen. Kan je een plaatje maken met de tekst erop: Club Elmo presents "The Stripper" A.K.A. Jarno Bewerkt: 23 december 200519 jaren door Jarno
Geplaatst: 24 december 200519 jaren comment_292181 Je mag dit logo wel gebruiken van mij: Eigenlijk was hij voor GTI, alleen hij werdt toch niet gebruikt...
Nu alle bestanden verloren zijn gegaan moet ik helemaal opnieuw beginnen..
Maar hij is terug met meer puberale grappen, onzinnige dingen, verwijzingen, en andere shit
Screenshots (Het zijn alleen nog billboards, maar de rest komt
):
23 December
24 December
PB me als je leuke ideëen hebt
normale leden krijgen geen eigen winkel, superleden en hoger wel
Goeie Ideëen die ik maak:
"The Stripper" - Done
W3sl3y's Winkel - 50 %
WNF -> WTF
Bewerkt: door Headcrab